#1 Skrevet Oktober 5, 2007 Er på utkikk etter lagringsplass for 2 biler og 3-4 pappesker løse deler. Må være mulighet for lengre leie enn bare til våren igjen. Kan også være interessert i mekkeplass med mulighet for plassering av en bil i tillegg, men her er det jo for dyrt å være alene, så må evt. gå sammen med noen. Når det gjelder område er jeg ganske fleksibel. Stort sett hele Hedmark sør for Rena er aktuelt, eller området Lillehammer-Tretten i Oppland. Med mekkeplass er det jo kjekt at det befinner seg i området Lillehammer-Hamar-Stange-Elverum m/ omegn omtrent.. Noen som vet om noe? Skrik ut, moder'n begynner å mase rimelig heftig på å få igjen garasjen nå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2007 'ey! -da er vi 2 Jeg er på utkikk etter det samme.. trenger et lokale/garasje/mekkerverksted! -men det bør være i Lillehammerområdet. Vi kan jo prøve å finne noe sammen her, Eyvind?? -vi kan prøve å få med flere å finne et passelig stort lokale!? Mener å ha hørt at det blir noe aktuelt på Fåberg om ikke så lenge.. Noen som vet om noe som er til utleie? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 7, 2007 skal høre ang muligheter på fåberg, har selv fått leid plass der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 7, 2007 Ah -supert! Da venter ihvertfall jeg i spenning... *iiih* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 7, 2007 Det høres bra ut, jeg er med jeg også! Har pr. i dag bilen stående ute, og det er jo ingen god løsning når vinteren er i anmarsj. Må utbedre litt understell på min bil for å få den EU-OK, og så har jeg jo 80'en som skal få turbomotor og nytt understell forhåpentligvis i løpet av vinteren.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 7, 2007 Nok å gjøre gjennom viteren da skjønner jeg... kanskje greit å få et tak over hodet og bilene da ja! Jeg skal mikk-mekke på S'n jeg, SKAL få'n til å starte! -deretter litt små(stor)plokk på'n. Vi får håpe Dan finner noe.. ellers så holder jeg øyne å ører åpne! -det gjør du også regner jeg med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 7, 2007 Det er ledig hall oppe på harasjøen næringspark. men for dere vil jo det blitt klunder bortsett fra Eyvind da. Tenkte bare tipse om det i det minste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 7, 2007 Hva ligger prisen på der, vet du det? Har en kamerat fra Skarnes som også er interessert dersom det er noe i rimelig avstand derfra, og Harasjøen er jo igrunn det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 7, 2007 mener det ligger på 3500,- for en stor hall (ca 100kvm) må nesten ringe og høre med. litt avhengig av hva slags hall type det skal være. http://www.harasjoen.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 7, 2007 Ok, det blir nok ganske mye for drøyt for vår del så lenge vi bare er to personer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 7, 2007 er som sagt forskjell på lokalene. bare ring og hør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 30, 2007 ble desverre dårlig med plass for andre på fåberg, de ville ikke ha fler "småleiere" desverre. ble for mye administrering for dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 30, 2007 Jeg har også gitt opp jakten og selger nå ut rubbel og bit unntatt dagligbilen, så da bortfaller behovet for min del. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 30, 2007 Jeg har også gitt opp jakten og selger nå ut rubbel og bit unntatt dagligbilen, så da bortfaller behovet for min del. Selge 10vt motoren da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 30, 2007 Jepp, den skal også bort! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 31, 2007 Jepp, den skal også bort! Hvor mye skal du ha for den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 31, 2007 Har satt 6000,- for hele delebilen. Det er en komplett 2WD manuell Audi 100 Turbo, 87-modell. Starter og kan kjøres, men kan ikke registreres eller heves vrakpant for.. Alle deler under panser er tilstede unntatt AC-kompressor/kondensator og varmeapparat. Utrimmet originalbil med masse andre brukbare deler også for den som har gammel Audi 100.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...