Lagringsplass, evt. mekkeplass ønskes leid

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter lagringsplass for 2 biler og 3-4 pappesker løse deler. Må være mulighet for lengre leie enn bare til våren igjen.

Kan også være interessert i mekkeplass med mulighet for plassering av en bil i tillegg, men her er det jo for dyrt å være alene, så må evt. gå sammen med noen. Når det gjelder område er jeg ganske fleksibel. Stort sett hele Hedmark sør for Rena er aktuelt, eller området Lillehammer-Tretten i Oppland. Med mekkeplass er det jo kjekt at det befinner seg i området Lillehammer-Hamar-Stange-Elverum m/ omegn omtrent.. :)

Noen som vet om noe? Skrik ut, moder'n begynner å mase rimelig heftig på å få igjen garasjen nå.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

'ey! -da er vi 2

Jeg er på utkikk etter det samme.. trenger et lokale/garasje/mekkerverksted! -men det bør være i Lillehammerområdet.

Vi kan jo prøve å finne noe sammen her, Eyvind?? -vi kan prøve å få med flere å finne et passelig stort lokale!?

Mener å ha hørt at det blir noe aktuelt på Fåberg om ikke så lenge..

Noen som vet om noe som er til utleie?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal høre ang muligheter på fåberg, har selv fått leid plass der :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah -supert! ;)

Da venter ihvertfall jeg i spenning... *iiih*

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres bra ut, jeg er med jeg også! :) Har pr. i dag bilen stående ute, og det er jo ingen god løsning når vinteren er i anmarsj. Må utbedre litt understell på min bil for å få den EU-OK, og så har jeg jo 80'en som skal få turbomotor og nytt understell forhåpentligvis i løpet av vinteren.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nok å gjøre gjennom viteren da skjønner jeg... kanskje greit å få et tak over hodet og bilene da ja! ;) Jeg skal mikk-mekke på S'n jeg, SKAL få'n til å starte! -deretter litt små(stor)plokk på'n.

Vi får håpe Dan finner noe.. ellers så holder jeg øyne å ører åpne! -det gjør du også regner jeg med! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ledig hall oppe på harasjøen næringspark. men for dere vil jo det blitt klunder bortsett fra Eyvind da.

Tenkte bare tipse om det i det minste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva ligger prisen på der, vet du det? Har en kamerat fra Skarnes som også er interessert dersom det er noe i rimelig avstand derfra, og Harasjøen er jo igrunn det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener det ligger på 3500,- for en stor hall (ca 100kvm) må nesten ringe og høre med. litt avhengig av hva slags hall type det skal være.

http://www.harasjoen.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, det blir nok ganske mye for drøyt for vår del så lenge vi bare er to personer.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er som sagt forskjell på lokalene. bare ring og hør

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ble desverre dårlig med plass for andre på fåberg, de ville ikke ha fler "småleiere" desverre. ble for mye administrering for dem

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også gitt opp jakten og selger nå ut rubbel og bit unntatt dagligbilen, så da bortfaller behovet for min del.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også gitt opp jakten og selger nå ut rubbel og bit unntatt dagligbilen, så da bortfaller behovet for min del.

Selge 10vt motoren da? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, den skal også bort! ;)

Hvor mye skal du ha for den? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har satt 6000,- for hele delebilen. Det er en komplett 2WD manuell Audi 100 Turbo, 87-modell. Starter og kan kjøres, men kan ikke registreres eller heves vrakpant for.. Alle deler under panser er tilstede unntatt AC-kompressor/kondensator og varmeapparat. Utrimmet originalbil med masse andre brukbare deler også for den som har gammel Audi 100.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.