#1 Skrevet Oktober 6, 2007 Ser at del nr ikke er lik på bærearm og kuleledd foran på UR 10v og UR 20v Er bærearm til UR 20v i alu? Hva er det som ikke er likt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 6, 2007 Jeg vet ikke om den til 20V er i alu, men jeg mener at det er forskjellig dimensjon på bærekula kontra 10V. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 6, 2007 Takk for svar Tror ikke det er forskjellig dimensjon på bærekula,semme del nr på fjærbein. Kun forskjellig del nr med og uten abs. Nye bærekuler og bærearm kom 01.08.1989 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 6, 2007 Hvis jeg ikke tar helt feil så er bærearmen på Urq 20V den samme som på S2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 6, 2007 UR 20v og S2 har ikke samme del nr på bærearmer foran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 6, 2007 Da tar jeg feil, beklager Sånn går det når jeg ikke dobbeltsjekker i delekatalogen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 6, 2007 På Powerflex bærearm foringer er det valg,alu arm eller stål arm. Noen som veit???????? Må ha svar på dette før mandag,Har ur 20v stål eller alu bærearm foran?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 7, 2007 Ingen????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 7, 2007 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=72295&highlight=alloy handler vel litt om det samme. Tviler på det er alu, trur det er skrivefeil i Powerflex katalogen. Alloy betyr legering så vidt eg veit, altså støpejern i denne sammenheng. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...