#1 Skrevet August 31, 2004 Er det mange i klubben som driver å modifiser 2,2 t? Eller er det bare folk som Lederen her (vask å puss) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 31, 2004 spørsmåelet er vel heller er det noen her som ennå har en orginal 2.2T 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 31, 2004 Jeg har forsatt orginal,, eh har to hjerner da. En orginal og en MTM chippet. 2.2T er jo skapt for trimming da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 31, 2004 he, he. Vask å puss du synest Lederen ruler jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 31, 2004 Tenkte først og fremst på folk fra lokallaget Ledern ruler han, men er ikke sikker på om han vet hvordan han åpner pansret Det er i hvertfall orginalt under der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 31, 2004 Jeg har åpna panseret mange ganger! Har jo polert der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 31, 2004 Men det er jaggu det eneste du har gjort under der og;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...