Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe en s6 96`mod som er kjøpt i USA. På trippteller vises det miles og ikke km. På klimaanelgget farenheit og ikke grader (celsius). Kan dette programeres om??

Instrumentskiven har også miles og små tall innefor med km/t. Kan denne byttes ut, evt hvor??

På forhånd takk for svar:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det enkleste er å omprogrammere føreren. Man lærer seg å lese speedometer med miles-skalering rimelig fort. Det nødvendige temperaturområdet i fahrenheit-skalaen er også fort gjort å implementere:D. Har hatt både Transporter T2a og Golf 1 med miles-metere (og høyreratt), samt at jeg har tilbragt en del timer bak rattet i bror min sin 1964 Chevrolet Impala SS. De anglo-orienterte målenhetene er rett og slett en vanesak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ihvertfall endre fra celsius til farenheit på min rs2, så jeg regner med at det går på din også

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å bytte mellom C og F på klimaen er veldig enkelt. Mener å huske at det er å holde resirkuleringsknappen inne og trykke på en av temperaturknappene. Dette skifter også utetemperaturmåleren i instrumentpanelet. Når det gjelder speedometeret er det like greit å venne seg til det, det går ganske fort.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.