#1 Skrevet Oktober 6, 2007 Vurderer å kjøpe en s6 96`mod som er kjøpt i USA. På trippteller vises det miles og ikke km. På klimaanelgget farenheit og ikke grader (celsius). Kan dette programeres om?? Instrumentskiven har også miles og små tall innefor med km/t. Kan denne byttes ut, evt hvor?? På forhånd takk for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 6, 2007 Det enkleste er å omprogrammere føreren. Man lærer seg å lese speedometer med miles-skalering rimelig fort. Det nødvendige temperaturområdet i fahrenheit-skalaen er også fort gjort å implementere:D. Har hatt både Transporter T2a og Golf 1 med miles-metere (og høyreratt), samt at jeg har tilbragt en del timer bak rattet i bror min sin 1964 Chevrolet Impala SS. De anglo-orienterte målenhetene er rett og slett en vanesak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 7, 2007 Jeg kan ihvertfall endre fra celsius til farenheit på min rs2, så jeg regner med at det går på din også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 7, 2007 Å bytte mellom C og F på klimaen er veldig enkelt. Mener å huske at det er å holde resirkuleringsknappen inne og trykke på en av temperaturknappene. Dette skifter også utetemperaturmåleren i instrumentpanelet. Når det gjelder speedometeret er det like greit å venne seg til det, det går ganske fort.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...