#1 Skrevet Oktober 6, 2007 Hei. Noen som vet hvor eg kan kjøpe komplett visker sett til golf 2? Har tatt av alt bak..og trenger nytt..har festet på bakluken min ingenting annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 6, 2007 sveis igjen hullet istede du. bakruteviskern er ikke noe anna en en plage. riper ruta og fungerer dårlig som helst. fjerna denne på samtlige golfer jeg har hatt opp gjennom tida. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 6, 2007 hva må eg gjøre da? er ikke akuratt utdannet sveiser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 6, 2007 enkleste løsningen hvis du ikke har tilgang til sveiseapparat er å kjøpe plastikkplugg å tette igjen hullet med. ellers så hadde jeg sjekka om noen du kjenner har sveiseapparat som kan fikse det for deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 7, 2007 Hvordan skal det sveises da? med noe på undersiden..eller plate oppå hullet ? Og når eg kjøpte bilen kom det med en flaske..lik som blanko flaske..korrekturlakk..med lakk lik som bilens farge..kan eg bruke den på det ferdig sveisete visker hullet? eller må det "ordentlig"lakk til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 7, 2007 plate på undersiden er det beste resultatet jeg har fått til i hvertfall. må sparkles litt mere men sitter skikkelig. kan bruke den lakken å flekke på med ja. men resultatet deretter. skal du få det strøkent burde luka leveres til lakkerer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 7, 2007 Så det sveises med plate under..sparkles...pusses og så lakkeres? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 7, 2007 xactly 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...