komplett visker mekanisme til bakluke

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Noen som vet hvor eg kan kjøpe komplett visker sett til golf 2?

 

Har tatt av alt bak..og trenger nytt..har festet på bakluken min ingenting annet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sveis igjen hullet istede du. bakruteviskern er ikke noe anna en en plage. riper ruta og fungerer dårlig som helst. fjerna denne på samtlige golfer jeg har hatt opp gjennom tida.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva må eg gjøre da?

 

er ikke akuratt utdannet sveiser

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

enkleste løsningen hvis du ikke har tilgang til sveiseapparat er å kjøpe plastikkplugg å tette igjen hullet med. ellers så hadde jeg sjekka om noen du kjenner har sveiseapparat som kan fikse det for deg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan skal det sveises da? med noe på undersiden..eller plate oppå hullet ?

 

Og når eg kjøpte bilen kom det med en flaske..lik som blanko flaske..korrekturlakk..med lakk lik som bilens farge..kan eg bruke den på det ferdig sveisete visker hullet? eller må det "ordentlig"lakk til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

plate på undersiden er det beste resultatet jeg har fått til i hvertfall. må sparkles litt mere men sitter skikkelig. kan bruke den lakken å flekke på med ja. men resultatet deretter. skal du få det strøkent burde luka leveres til lakkerer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det sveises med plate under..sparkles...pusses og så lakkeres?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.