Anbefalte innlegg

Hva trenger jeg for å få en webasto dieselvarmer på min bil?

ser det ligger noe på ebay her, som straks går ut:

klikk meg

hva trenger jeg i tillegg til denne?

:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trenger vel x-antall rør/slanger. Så ikke noen styreenhet der så det kan jo hende du må ha. Samtidig må du vel regne med et omfattende monteringsarbeid som hvis du ikke skal gjøre det selv kommer til å koste deg en god del høvdinger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en grunn til at den der er billig. Styreenhet, kontrollpanel, "monteringsrammen" til A6, og alt av ledninger mangler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp deg heller en slik: eber

Er visst 24volt, men

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm.... det var jo ikke veldig gæli? litt over 600 euro da? og dette er alt en trenger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er et universalsett. I tillegg trenger du monteringsramme for A6 og koblingsmateriell til A6 for å "koble seg inn på klimaanlegget" (slik at kupeviften starter når kjølevannet blir varmt).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er et universalsett. I tillegg trenger du monteringsramme for A6 og koblingsmateriell til A6 for å "koble seg inn på klimaanlegget" (slik at kupeviften starter når kjølevannet blir varmt).

ok, høres fornuftig ut. hvor får jeg tak i det? møller....? :) eller KCL?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt et slikt sett, og montert det uten å kjøpe noe ekstra(vist det er et komplett universalsett) Det eneste du trenger ekstra er en stift til kontakten bak på climakontrollen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt et slikt sett, og montert det uten å kjøpe noe ekstra(vist det er et komplett universalsett) Det eneste du trenger ekstra er en stift til kontakten bak på climakontrollen!

skulle tippe det er k-line ledningen eller noe sånn? :confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det beste er nok å kjøpe et slikt sett! men jeg har montert to universalsett uten å kjøpe orginalt monteringssett....

Interessant.. hvordan satt du fast selve webasto enheten og hvor koblet du deg inn på klimaen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.