#1 Skrevet Oktober 7, 2007 Hva trenger jeg for å få en webasto dieselvarmer på min bil? ser det ligger noe på ebay her, som straks går ut: klikk meg hva trenger jeg i tillegg til denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2007 Du trenger vel x-antall rør/slanger. Så ikke noen styreenhet der så det kan jo hende du må ha. Samtidig må du vel regne med et omfattende monteringsarbeid som hvis du ikke skal gjøre det selv kommer til å koste deg en god del høvdinger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 7, 2007 Er en grunn til at den der er billig. Styreenhet, kontrollpanel, "monteringsrammen" til A6, og alt av ledninger mangler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 7, 2007 Kjøp deg heller en slik: eber Er visst 24volt, men 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 7, 2007 Du må kjøpe et slikt sett. http://cgi.ebay.de/Standheizung-Webasto-Thermo-Top-C-Diesel-neu_W0QQitemZ220155704037QQihZ012QQcategoryZ61524QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 7, 2007 hmmm.... det var jo ikke veldig gæli? litt over 600 euro da? og dette er alt en trenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 7, 2007 Det er et universalsett. I tillegg trenger du monteringsramme for A6 og koblingsmateriell til A6 for å "koble seg inn på klimaanlegget" (slik at kupeviften starter når kjølevannet blir varmt). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 7, 2007 Det er et universalsett. I tillegg trenger du monteringsramme for A6 og koblingsmateriell til A6 for å "koble seg inn på klimaanlegget" (slik at kupeviften starter når kjølevannet blir varmt). ok, høres fornuftig ut. hvor får jeg tak i det? møller....? eller KCL? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 7, 2007 Jeg har kjøpt et slikt sett, og montert det uten å kjøpe noe ekstra(vist det er et komplett universalsett) Det eneste du trenger ekstra er en stift til kontakten bak på climakontrollen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 7, 2007 Jeg har kjøpt et slikt sett, og montert det uten å kjøpe noe ekstra(vist det er et komplett universalsett) Det eneste du trenger ekstra er en stift til kontakten bak på climakontrollen! skulle tippe det er k-line ledningen eller noe sånn? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 7, 2007 Et slikt fra KCL: http://www.kcl.no/wsp/kcl/frontend.cgi?session=d0015292bdb39ea36d7d0eeadf9369&func=catalog.show&func_id=235055&table=PRODUCT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 7, 2007 Et slikt fra KCL:http://www.kcl.no/wsp/kcl/frontend.cgi?session=d0015292bdb39ea36d7d0eeadf9369&func=catalog.show&func_id=235055&table=PRODUCT Det beste er nok å kjøpe et slikt sett! men jeg har montert to universalsett uten å kjøpe orginalt monteringssett.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 7, 2007 Det beste er nok å kjøpe et slikt sett! men jeg har montert to universalsett uten å kjøpe orginalt monteringssett.... Interessant.. hvordan satt du fast selve webasto enheten og hvor koblet du deg inn på klimaen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 7, 2007 Et slikt fra KCL:http://www.kcl.no/wsp/kcl/frontend.cgi?session=d0015292bdb39ea36d7d0eeadf9369&func=catalog.show&func_id=235055&table=PRODUCT Det beste er nok å kjøpe et slikt sett! men jeg har montert to universalsett uten å kjøpe orginalt monteringssett.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...