Ettermontering av takrails på Rs2 `??

Anbefalte innlegg

Er dette en kurant jobb ??

Hva kan dette koste å få utført ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke en kurant sak hvis festene dine ikke sitter der.. Må pelle ned taktrekk,skjære hull i takvanger utv og montere holdere innvendig før du kan sette på railsen.. Klart,pynter opp bilen endel da;)

Har rails til salgs jeg.. Hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spør du meg må du ikke finne på å montere om du har ikke har nå... men smaken er som baken osv osv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke en kurant sak hvis festene dine ikke sitter der.. Må pelle ned taktrekk,skjære hull i takvanger utv og montere holdere innvendig før du kan sette på railsen.. Klart,pynter opp bilen endel da;)

Har rails til salgs jeg.. Hehe

 

 

noen som vet om festene sitter der ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spør du meg må du ikke finne på å montere om du har ikke har nå... men smaken er som baken osv osv.

 

Sant det ... :-) men jeg synes at det ser ut som noen har mista et gigantisk strykejern på taket uten rails

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns rails kler stv samme hva jeg,blir litt padd i taket uten:) Festene sitter ikke der hvis du ikke ser de nei:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette en kurant jobb ??

Hva kan dette koste å få utført ??

 

Så du har fått deg RS2 igjen, Stian?

Ble denne levert uten rails, eller er det en tidligere eier som har fjernet dem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du har fått deg RS2 igjen, Stian?

Ble denne levert uten rails, eller er det en tidligere eier som har fjernet dem?

 

Nei ikke enda iallefall....men blir nok garantert en med tiden .... savner min gammle :-)

Kjenner jeg deg ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei ikke enda iallefall....men blir nok garantert en med tiden .... savner min gammle :-)

Kjenner jeg deg ??

 

Godt å høre.

Var i kontakt med deg da du skulle selge din, men da var den akkurat solgt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får lime dem på med sikaflex :full:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.