Anbefalte innlegg

får man noe spesielt mere effekt på en original, 1.8t ved og byttet ut caten, med downpipe rør? eller ved en chip i tilleg?.. annen ting, hva er det optimal siffer effekt man klarer ut av en original turbo? har effekt annleg, optiflow kit større slanger til ic og turbo og da i tilleg downpipe og chip? er det bare rundt 196hk som jeg har hørt? takker for svar mvh anders

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orginal k03-turbo flower til ~200hk, i følge produsenten selv.

Er vel begrenset hvor mye mer toppeffekt du får utav å byttte eksos, luftfilter og sånt, men responsen kan definitivt bli annerledes. Nå har jeg ikke prøvd 1.8T med og uten cat, så er litt usikker på hvordan forskjellen er akkurat der.

Men når jeg fjernet cat'en på den gamle 2.3 10v'en min, så fikk jeg en HELT annen respons over 5000rpm.

Du trenger ikke å bytte ut hele downpipen din, holder å kjøpe en cat-erstatter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og cat-erstatter finner du HER hvis du skal kjøpe i Norge. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kakka bare innmaten i katalysatoren på min, og kjente det fort at responsen ble mye bedre og et bedre drag jamnt over hele registeret. jeg kjører fortsatt med orginalt eksosanlegg.. og skal bli spennende og se forskjell fra orginalt til effektanlegg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kakka bare innmaten i katalysatoren på min, og kjente det fort at responsen ble mye bedre og et bedre drag jamnt over hele registeret. jeg kjører fortsatt med orginalt eksosanlegg.. og skal bli spennende og se forskjell fra orginalt til effektanlegg..

Hvordan går det med eu kontroll da, greier man avgass kravene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver her også, noen som tror denne cat erstatteren passer på A6 1.8TQ ? Står jo A4/passat.... noen som har mening om det ?

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.