#1 Skrevet Oktober 7, 2007 Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2007 Hehe,utrolig bra. Han er jo en tøff kar med humor da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 7, 2007 Vet ikke om det skulle være morsomt eller noe jeg, men hater folk som må trakke på andre for å komme frem selv. Trykket bak har relativt mye å si for hva en dyse flower også - men det blir jo ikke nevnt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 7, 2007 Denne filmen ble vel laget etter lang tids diskusjon på Be4you-forumet i sin tid, og man må gjerne ha fått med seg de diskusjonene for å synes den er morsom, tror jeg :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 7, 2007 Hehe..konge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 7, 2007 haha... ja var artig den tida der da dem dreiv å krangla på foruma. litt rart de ikke nevner noe om trykket da... ellers må jeg jo si jeg hadde vært litt flau om det hadde ligget en slik video av meg på nettet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 7, 2007 Nå hadde vel ikke trykket så mye å si egentlig. Det som ble diskutert var om dysene til TS var store nok til effekten han skulle ha, ettersom dysene ble testa mens de fikk bensin fra det bensinopplegget som var i bilen, så viste det jo hvor mye de kunne levere i det oppsettet. Dette er da hva de leverte før bensintrykket går opp som følge av ladetrykk (som regel var dette HØYT på Tommys bil) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 7, 2007 sant nok, men er grunntrykket som har noe å si da... om benisntrykket øker i lag med turbo trykket er det fortsatt samme trykk diferansen. men detaljer;) vet ikke hvem de klarte å drite mest ut... de som de prøvde å drite ut, eller seg selv: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 7, 2007 sant nok, men er grunntrykket som har noe å si da... om benisntrykket øker i lag med turbo trykket er det fortsatt samme trykk diferansen.men detaljer;) vet ikke hvem de klarte å drite mest ut... de som de prøvde å drite ut, eller seg selv: rolleyes Tror det ble uavgjort på denne videoen jeg.. , synes dem dreit seg ut sånn passe begge... TS-racing-bilen der kostet vel sine kroner en gang i tiden med prøv og feil-metoden og eier skrøt jo av at han hadde rasert x antall turboer til 80 k stykket (tror jeg det var), når du sier noe slik da lurer jeg oxo på om du er tøff som sier det eller om du er dum som har gjort det og i tillegg innrømmer det offentlig.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 7, 2007 Uten å prøve og feile kommer man faen ikke langt Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 7, 2007 Nå hadde vel ikke trykket så mye å si egentlig. Det som ble diskutert var om dysene til TS var store nok til effekten han skulle ha, ettersom dysene ble testa mens de fikk bensin fra det bensinopplegget som var i bilen, så viste det jo hvor mye de kunne levere i det oppsettet. Dette er da hva de leverte før bensintrykket går opp som følge av ladetrykk (som regel var dette HØYT på Tommys bil) Det du skriver stemmer ikke. Svaret for du her: http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=8406 Greie var at han hadde så mye spesielle ting å han skrev at flissundet hadde bygd om de 511 cc dysene. Det hadde de ikke gjordt. Så ts jugde for sine forumbrukere å la ut en fake test å skrudde opp trykket til ca 7,5kg. Lader man 3kg da. Da har man vel 10,5kg? Skjønner man ikke at man driter seg ut med å legge ut slik er man dum. Må jo være pinlig å se seg selv juge, til å med på film. Men filmer er jo fra 2001 så de har vel fortrengt alt nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 7, 2007 Uten å prøve og feile kommer man faen ikke langt Mvh Hjelper vel ikke å prøve å feile vis man ikke skjønte noe på den tiden der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 7, 2007 Det du skriver stemmer ikke. Svaret for du her:http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=8406 Greie var at han hadde så mye spesielle ting å han skrev at flissundet hadde bygd om de 511 cc dysene. Det hadde de ikke gjordt. Så ts jugde for sine forumbrukere å la ut en fake test å skrudde opp trykket til ca 7,5kg. Lader man 3kg da. Da har man vel 10,5kg? Skjønner man ikke at man driter seg ut med å legge ut slik er man dum. Må jo være pinlig å se seg selv juge, til å med på film. Men filmer er jo fra 2001 så de har vel fortrengt alt nå. Vel da korrigerer jeg meg selv til å si at testen kunne/kan ha vært reell.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 7, 2007 Hjelper vel ikke å prøve å feile vis man ikke skjønte noe på den tiden der? Rolig nå Monica.. Var ikke min hensikt å "angripe" noen med denne tråden. Svarte bare på Roar`s innlegg! Regner med Jonus har komt så langt som han har akkurat fordi han har prøvd å feila.. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 7, 2007 Er jo ikke du som har laget filmen. Filmen var ment på joel olsen med cossy granadaen. Samt jon. Å legge ut at joel er en dust sier vel mere om filmskaperne en om personene den er ment mot. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 7, 2007 Hehe,utrolig bra. Han er jo en tøff kar med humor da. Liker du å bli kallt for dust på you tube? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 7, 2007 Er jo ikke du som har laget filmen. Filmen var ment på joel olsen med cossy granadaen. Samt jon. Å legge ut at joel er en dust sier vel mere om filmskaperne en om personene den er ment mot. Diskusjonen tok jo litt slutt etter at den filmen ble lagt ut, og du (dere er sikkert enige med meg i at dette neppe var fordi 'TS vant' diskusjonen :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 7, 2007 De klippte faktisk vekk veldig mye å på filmen. Er man tosk fra før å må juge så er det vel ingen vits å lage film for å fjerne enhver tvil om at man er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 7, 2007 Ja, den filmen som ligger på YouTube mangler mye fra den første som ble postet på b4y. (Men virker vel egentlig ikke noe mer troverdig av den grunn :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 7, 2007 Er jo ikke du som har laget filmen. Filmen var ment på joel olsen med cossy granadaen. Samt jon. Å legge ut at joel er en dust sier vel mere om filmskaperne en om personene den er ment mot. Er det fortsatt sure miner etter seks år?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 7, 2007 Ingen som har link til denne diskusjonen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 7, 2007 Liker du å bli kallt for dust på you tube? Nei,men har man være litt bråkjekk så har man vell kanskje fortjent det,eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 7, 2007 en ting jeg ikke sjønner etter mange år på div forums, hva er det med disse "topptrimmerene"? Krangler så busta fyker til en hver tid om en hver ting, like latterlig hele hurven spør du meg! En ting har de iallefall felles, de kjører istykker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 7, 2007 He he.. synes filmen var såppas uhøytidlig at det var bare morro jeg da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 7, 2007 Jeg synes ikke noe særlig om den der. Synes den blir for "selv god" og kvalm, og jeg synes mindre om folk som hever seg over andre. Dessverre så er det noen av de overalt, men det er nå ca 6 år siden så håper for hans del at han har skjerpa seg nå. (nei, den var kanskje ikke så høytidelig, men likevel...) Skal også nevnes at det kanskje ikke var helt gjennomtenkt av fyren som la det her ut igjen nå, da det ble så mye oppstyr av det her den gangen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...