Dysetest TS Racing Injector test TS Racing

Anbefalte innlegg

Nei,men har man være litt bråkjekk så har man vell kanskje fortjent det,eller? :)

 

 

Siden du ikke vet hva saken har dreid seg om så behøver du ikke uttale deg? Eller? Er ingen som har vært bråkjekk. Bare noen som synes at det ikke er kjekt at noen juger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det fortsatt sure miner eter seks år??: klø :

 

Det trur jeg ikke han har. Er jo mere pinlig for de som er på filmen å se seg selv juge å drite seg ut, den dag idag. Både Jon å Joel ler av hele greiene da de ser seg for gode for slikt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morrsome gutter...Kjørte ikke TS i den tiden med Motronic? Hvis de nå var 720cc ,er det noen som idet hele tatt klarer å mappe så store dyser på org. sprut? Sist jeg spurte om dette ble det sagt av flere jeg snakket med at problemene begynner å komme allerede ved 550cc på org. sprut...Kjørte han med org. fuelrail og?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De klippte faktisk vekk veldig mye å på filmen. Er man tosk fra før å må juge så er det vel ingen vits å lage film for å fjerne enhver tvil om at man er det?

 

For en som er totalt utenfor temaet med dyser og krangelen/ikke-krangelen om hva dette dreier/dreide seg om, så fremstår vel ikke de som beskylder andre som løgnere, uten å beskrive objektivt i detalj hvorfor de kan hevde noe slikt, seg noe spesielt bedre enn noen som gjør seg til på en haugammel youtube-film ;) Utover det synes det som det er/var noe vondt blod mellom noen av profilene i Audi-miljøet her ja, synd det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett hvor store dyser det var og ikke.., så gikk i hvertfall bilen såpass "fælt" at den klarte å spinne på gress-plenen på Fredrikstad-treffet i 98 husker jeg.. : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.