#1 Skrevet Oktober 7, 2007 Her er bilen min, en A6 2.4 '98: Har montert CSR XX-line sideskjørt og hekkskjørt, samt GT Street frontfanger fra Instyle. Hva synes folket? Jeg er selv litt i tvil om plasseringen av skiltet foran. Tåkelysene skal fikses på slik at de kommer nederst på fangeren, og så fort som mulig skal jeg få en racinggrill der. Har egentlig lyst på RS6 grillen, men det er jo ikke å få levert til denne modellen. Er litt i tvil om eksosen midt på bak, men begynner å like det bedre og bedre... Har også liggende KW Inox var 3 coilovers, black diamond skiver og ferodo racing klosser rundt om og stabstag fra H&R, som skal på innen kort tid. Vad tycks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2007 Må nesten påstå at jeg foretrakk måten jeg monterte eksosen på min bil.. Men dette er jo DIN bil!! Ville nok satt skiltet lengre opp på denne fangeren ja. B. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 7, 2007 Jeg likte litt at eksosen var midt på - skiller seg litt ut. Enig med Ben her, skiltet hører nok hjemme litt lenger opp på fangeren. Fin bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 7, 2007 Blir nok å flytte skiltet opp ja... Noen bedre forslag enn å skru det fast? Blir jo hull... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 7, 2007 Dobbeltsidig teip. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 7, 2007 2 veldig små skruer som knapt nok lager stort nok hull til at det synest om du evt skal ha av skiltet.. Jeg droppa å ta av skiltet på våler f.eks.. Bestillte heller utstillingsskilter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 7, 2007 Ja, er nok best å skru, har sett ting som er festet med lim før, og da kom lakken av.. Skiltet skal jo stort sett henge der uansett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 7, 2007 :tilber:dette har du ventet lenge på Gratulerer med ny "bil": rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 7, 2007 kan låne lim av meg:) dette skal ikke rive av lakk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 22, 2007 Jeg syns ikke det var fint med eksosrørene slik. Syns du burde skjule dem, det er mye tøffere. Ellers enig om at skiltet må opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 24, 2007 fin bil, syns eksosen var veldig kul, fylte liksom opp der det ellers ville vært ett stor tomrom! grats 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 25, 2007 Takker! eksosen blir slik, skal bare justeres litt, den stikker noe langt ut... Skjer jo lite når man er på sjøen hele tida da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...