Noen fra Elverum som kan se på en bil for meg?

Anbefalte innlegg

Som det står i tråden, er det noen fra Elverum som hadde hatt mulighet å se på en bil for meg iløpet av de nærmeste dagene? Bilen virker utifra eiers beskrivelse å være helt grei og stemmer dette så blir det nok kjøp, men hadde vært til veldig hjelp dersom noen der borte hadde hatt mulighet å tatt en kikk om bilen er såpass bra/pen som eier sier :) Er litt for langt for meg å dra bort dit bare for å kikke...

 

Er denne bilen det er snakk om dersom noen tilfeldigvis skulle kjenne bilen utifra bildene:

 

09_1690827640.jpg

 

Send meg en PM dersom noen føler seg kallet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har mulighet? Kommer etter all sannsynlighet å fly bort å se på/hente den til helga, og derfor hadde det vært så utrolig greit om noen kunne sett på den først for å slippe å reise bort dit på bomtur...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kunne ha gjort det. men, da blir ikke det før evt på mandag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal bort å se på og sannsynlig/forhåpentligvis kjøpe den imorgen, så får jeg bare krysse fingrene for at selger har vært ærlig av beskrivelsen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd at jeg ikke så detta før Tord, så skulle jeg fiksa det for deg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jeg visst at du var på de traktene skulle jeg tatt kontakt :)

 

Men selger virker som en skikkelig og seriøs kar, har sjekket opp historikk på bilen og alt ser bra ut så satser på at det går bra. Og går alt etter planen blir det en liten stopp på vegen for å fylle bilen opp med litt skinn :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gikk heldigvis greit med dette, bilen var slik selger sa og den står nå utenfor huset her og venter på at det skal bli 25. oktober slik at baksetene kan komme i

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.