#1 Skrevet Oktober 7, 2007 Heisann... Har akkurat fått overhalt og portet g-laderen min, monterte den igår... Og siden jeg da har 68mm ladehjul og AC så lurte jeg på åssen drivreim jeg skal ha? Har fått en 6 PK 1642 reim som fulgte med, men tror kanskje den er beregnet på corradoer uten AC. Siden jeg syns det var litt kortnår jeg prøvde og montere den.. Ikke sikker, noen som har mulighet til og få sjekket opp dette? eller vet dette? Gjelder en Corrado 90' G60 Mvh Fredrik Helberg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 8, 2007 Søkte litt - da fant jeg denne linken : http://home.no/g40nut/pulleysize.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 8, 2007 Så denne siden jeg også, men sa meg ikke stort siden ikke denne reimen sto på den.. Men ingen som vet om denne reimen er beregnet for biler med eller uten ac? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 8, 2007 Send Frode Gulbrandsen, eller Stian Sele en PM. De vet det garantert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 8, 2007 6PK1735 passer din bil 1643 passer 70mm hjul, ev 68 om du har veldig god strammer, dvs om du ikke har ac 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 9, 2007 oki, og da siden jeg har ac, så må jeg ha 6PK1735... Er stian sele som har sendt meg den serru når han satte på 68mm reimhjul.. men han spurte aldri om jeg hadde ac eller ikke, regnet vel med at jeg ikke hadde.. men får ringe han og si ifra jeg da..takk for hjelpen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...