#1 Skrevet Oktober 7, 2007 Japanske SUV'er med store turboer, selvfølgelig fra Dubai og Qatar! Toyota Landcruiser vd. Porsche 911 Nissan Patrol vs Lambo Murcielago Nissan Patrol vs Corvette Z06 Land Cruiser vs Honda CBR 600 Land Cruiser vs Corvette Z06, BMW M5 og Jeep SRT8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2007 Å fy f...! Denne gikk FÆLT.. Hadde vært utrolig morro og hatt denne,tror du mange hadde blitt lange i maska da eller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 8, 2007 Jeg hadde vært livredd! Masse power men ikke topp kjøreegenskaper! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 8, 2007 Ikke så tam denne heller: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 8, 2007 Når jeg hadde hilux, fikk jeg beskjed om at supra motoren passa rett på girkassa, og at alt var bolt on, så muligheten er ikke så langt unna... nok med stag og avstivninger bak, så kan det nok farte ganske fælt det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 8, 2007 Var i Qatar i sommer å så nok av slike biler der nede. Kryr av slike svære Toyotaer med 4,5 liters v8 orginalt. Hørte litt av hvert av sinte biler på kvelden når vi satt utenfor hotellet.........hørte en bil med overlading som dro godt ut på 6 gir. Hørte han tok løs på første med litt turtallsperre så telte jeg girene oppover Synd jeg bare hørte den bilen..... Hørtes rimelig hissig ut!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 8, 2007 Denne her var en smule drøy! Vedder på at han satt med hjertet i halsen på toppen av bakken der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 8, 2007 Man sliter litt hvis man begynner å rulle der ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...