#1 Skrevet Oktober 8, 2007 Noen som har delenr og priser på S-line girkule inkl pose og RS4 pedaler inkl fotstøtte til A4 8E i Norge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 8, 2007 Hm, Møller her skulle vel ha ca 2500 for kula. Jeg kjøpte begge deler hos Vagparts. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 8, 2007 Hm, Møller her skulle vel ha ca 2500 for kula.Jeg kjøpte begge deler hos Vagparts. 2500kr?? Å fy,får den jo for 800kr i fra Tyskland.. Da gidder jeg ikke og vurdere om hvor jeg skal handle det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 8, 2007 RS4 pedaler inkl. fotviler blir ca 2000,- Husker ikke 100% hva jeg ga, men det var like i overkant av 2000,- med rabatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 8, 2007 RS4 pedaler inkl. fotviler blir ca 2000,- Husker ikke 100% hva jeg ga, men det var like i overkant av 2000,- med rabatt. Hmm,ok. Kommer på ca 2200kr med alt i fra Tyskland ser jeg,så da blir det nok bestillt derifra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 8, 2007 Hehe... Så for meg en ny tilbudstråd fra deg jeg nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 8, 2007 Hehe... Så for meg en ny tilbudstråd fra deg jeg nå... Hehe,nei.Tror ikke det desverre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 8, 2007 jeg kjøpte fra vagparts å betalte vel 1500,- ferdig på døra for alt i sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 8, 2007 For Gearspak,pedaler + fotstøtte? De har jo bare dette nå,er ikke slik støtte til B6? https://sslrelay.com/s74326199.oneandoneshop.co.uk/sess/utn;jsessionid=15470aa9e60b08e/shophidden/index.shopscript Edit: funker ikke den linken.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 8, 2007 Det kommer på ca 180£ så det var litt dyrere enn jeg trodde.... Men bare fotstøtta koster jo mer enn de tre pedalene koster til sammen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 9, 2007 ca 4100 inkl frakt og moms for begge delere fra vagparts... hvis jeg har regnet rett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 9, 2007 Ok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 9, 2007 For Gearspak,pedaler + fotstøtte? De har jo bare dette nå,er ikke slik støtte til B6? https://sslrelay.com/s74326199.oneandoneshop.co.uk/sess/utn;jsessionid=15470aa9e60b08e/shophidden/index.shopscript Edit: funker ikke den linken.. . RS4 pedaler og fotstøtte fra b7 passer rett på iallefall hos meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 9, 2007 Skal få alt til og passe B5`n jeg serru. Så får se hva jeg gjør. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 9, 2007 Skal få alt til og passe B5`n jeg serru. Så får se hva jeg gjør. ÅÅ du skrev jo --> Noen som har delenr og priser på S-line girkule inkl pose og RS4 pedaler inkl fotstøtte til A4 8E i Norge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 9, 2007 Ja,det skal passe til B5 og serru,hvis ikke SKAL det passe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 10, 2007 Skal få alt til og passe B5`n jeg serru. Så får se hva jeg gjør. Hverken pedalene eller fotvileren passer (bolt-on) på en B5. Da tror jeg du har bedre lykke med TT-pedalene om jeg ikke tar feil. De koster også bare en brøkdel av RS4-pedalene. Men ikke ta mitt ord for god fisk! Du bør søke litt på dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 21, 2007 Hverken pedalene eller fotvileren passer (bolt-on) på en B5. Da tror jeg du har bedre lykke med TT-pedalene om jeg ikke tar feil. De koster også bare en brøkdel av RS4-pedalene.Men ikke ta mitt ord for god fisk! Du bør søke litt på dette... Det finner vi ut,har bestillt det nå. Måtte ta med en S-Line girkule til A4 B6 også,må vell bare flytte over kule + girposen på min ramme som holder posen på plass håper jeg. TT pedalene passer ikke i hvertfall,det har jeg prøvd.TT pedalene er MYE mindre enn A4 pedalene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...