#1 Skrevet Oktober 8, 2007 Den digitale måleren som er i bilen min bruker somregel og ligge på 0.5-0.6bar = -0.6 bar vakum:) men nå i det siste så har dn gått ned til 0.2.. selv om jeg kjører så viser den bare 0.2.. ved pådrag vill den øke.. men ikke opp til 2.2-2.3 som den skal.. er dette kanskje Magnetventilen? eller deffekt måler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 8, 2007 Den digitale måleren som er i bilen min bruker somregel og ligge på 0.5-0.6bar = -0.6 bar vakum:)men nå i det siste så har dn gått ned til 0.2.. selv om jeg kjører så viser den bare 0.2.. ved pådrag vill den øke.. men ikke opp til 2.2-2.3 som den skal.. er dette kanskje Magnetventilen? eller deffekt måler? Har du sjekket dette: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=62551 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 8, 2007 Har du sjekket dette: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=62551 Jepp, har skjekket den.. den spratt av en gang tidligere.. og da kom den opp i 1.0-1.1 bar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 9, 2007 Du har kanskje tilfeller med at snittmåling nuller seg og at du får f.eks. feil varsel om bremsebelegg også? I såfall er det ikke noe nytt, dette er en kjent feil på disse.. Jeg må til å rense kontaktene inni instrumentet _igjen_ nå, mister til stadighet info.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 9, 2007 Du har kanskje tilfeller med at snittmåling nuller seg og at du får f.eks. feil varsel om bremsebelegg også? I såfall er det ikke noe nytt, dette er en kjent feil på disse..Jeg må til å rense kontaktene inni instrumentet _igjen_ nå, mister til stadighet info.. heeh, joda.. det med bremsebelegg kommer når det er fuktig ute.. holder på og går over følerne forran nå har ikke vært borti at snittmåling nuller seg.. kanskje fordi jeg ikke tørr og ha den oppe når jeg kjører så det kan være dårlig kontakt bak instrumentpannelet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 10, 2007 Jepp.. Er oftest koblingen mellom instrumentet og computeren. Sitter på eget kort i en plastsak bak speedoen. Pluggen er ikke forgylt, og dermed blir det dårlig kontakt. Finnes et stoff som heter Stabilant ett-eller-annet, men jeg har 'brukbar' erfaring med syrefritt fett som f.eks. vaseline etter grundig rengjøring. (Ikke bruk sandpapir!!!!!) Har du bare bremsebeleggindikasjon, kan det faktisk bare være en av pluggene ute i hjulhusene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...