#1 Skrevet Oktober 8, 2007 Har fått foringer fra face motorsport, det skal være til bærearmer forran/bak, stabstagforing forran, diff.foring. Det jeg har fått: PFF3-101 Audi front steel wishbone bush PFF3-102 Audi 80-90 Quattro aluminium wishbone bush PFR3-107 Audi Quattro Rear diff mount bush PFF3-103-26 Audi front anti roll bar mount PFF3-105 Audi front anti roll bar lower mount PFF3-104 Audi front anti roll bar upper mount Er dette riktig? har jeg fått til alle bærearmer? (91 s2 coupe) Stoler ikke helt på gutta inne der for jeg syntes dem rotet fælt med dette og jeg skal ikke montere dem før til vinteren, så jeg vil være sikker på at jeg har fått allt riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 8, 2007 Har fått foringer fra face motorsport, det skal være til bærearmer forran/bak, stabstagforing forran, diff.foring. Det jeg har fått: PFF3-101 Audi front steel wishbone bush PFF3-102 Audi 80-90 Quattro aluminium wishbone bush PFR3-107 Audi Quattro Rear diff mount bush PFF3-103-26 Audi front anti roll bar mount PFF3-105 Audi front anti roll bar lower mount PFF3-104 Audi front anti roll bar upper mount Er dette riktig? har jeg fått til alle bærearmer? (91 s2 coupe) Stoler ikke helt på gutta inne der for jeg syntes dem rotet fælt med dette og jeg skal ikke montere dem før til vinteren, så jeg vil være sikker på at jeg har fått allt riktig. Det ser ut som det meste er riktig bortsett fra PFF3-105 og PFF3-104. Disse har du ikke bruk for. De passer kun FWD og Coupe quattro tror jeg. S2n har de ihvertfall ikke, kun PFF3-103-26 foran. Du må også sjekke at du har "riktige" bærearmer. Hvis du har som min -91 har du støpt foran (Alloy se bilde 1) Disse skal ha foring PFF3-102. Bak har jeg pressede stål armer som skal ha PFF3-101 (Se bilde 2) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 8, 2007 supert, da er noe av det i allefall riktig:) hva slags foringer har du på traversen hvis det er det det heter;) (de gule på bildet) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 9, 2007 supert, da er noe av det i allefall riktig:) hva slags foringer har du på traversen hvis det er det det heter;) (de gule på bildet) Aluminium, handla i sverige for et par år siden. Kommer ikke på navnet på nettbutikken i farta... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...