#1 Skrevet Oktober 8, 2007 Har en 86mod coupe quattro med 2,2 10v,skal mont 200 20vt motor(3b) Skal bruke org girkasse. Hva skal jeg bruke?(svinghjul,clutch) Noe mer jeg må huske??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 9, 2007 Ingen??????????????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 9, 2007 Nå har vel 200`en 016 kasse, samme type som sitter i din coupe. Så du skal kunne bruke svinghjul og clutch fra 200`en. Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 9, 2007 Takk takk 200q 20v er en 1990 mod,sedan. Er du helt sikker?har hørt at man må bruke noe fra 10vt? Er det noe mer jeg må huske/kjøpe??????????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 9, 2007 I den forrige 80Q`n min brukte jeg 200 20VT 3B svinghjul med tilhørende clutch. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 9, 2007 Og om jeg har forstått det rett, har 200`n dobbelmassesvinghjul? Da må man vel bruke spaceren mellom gearkasse og motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 9, 2007 200 har vel enkeltmasse: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 9, 2007 Mye kokker mye søl 200 har enkeltmasse svinghjul og dette sammen med orginal clutch passer rett på den orginale gearkassen i 80/90Q type 81/85. Jeg måtte montere nytt nålelager i svinghjulet, men utover dette er det ingen modifikasjoner. Mellomleggsplate brukes ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 9, 2007 Mye kokker mye søl Stemmer, bare jeg som var teit igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 10, 2007 Ok,da bruker jeg svinghjul og clutch til 200q 20vt 3b(på org cq kassa) Noe spes nålelager i svinghjulet????????? Hva skal jeg kjøpe??????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 10, 2007 Nålelageret sitter i enden av veiva på biler med 016-kasse. Kommer motoren fra en 200 20v trenger du et nålelager fra f.eks. en gammel (type 44 før facelift) Audi 100 quattro. 200 20v har mindre nålelager, så om du ikke skifter dette vil du ikke få motor og girkasse sammen.. Kjøp nålelageret nytt hos Møller, koster ikke mange kroner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 10, 2007 Takk takk for alle svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...