#1 Skrevet Oktober 9, 2007 Sinna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 9, 2007 greit skyv på den ja .. rå latter på slutten der å ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 9, 2007 Enda en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 9, 2007 Denne så jeg faktisk "live" nå jeg var på dragrace i florida.. HAn holdt på å blåse inn vinduene på kommentator boxen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 9, 2007 Aldri i verden om jeg hadde tatt meg en tur med den galskapen der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 9, 2007 Minnet meg om Motorstorm på PS3 når han fyrte av burnerene bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 9, 2007 Fram med pølsene. Her har du 2stk. Visttnok første og siste dragrace med disse 2 mot hverandre.. http://videos.streetfire.net/video/1f7ff004-5599-4f90-b899-98dc009eb91b.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 9, 2007 Mye bruker den på mila tro? Eller like gjerne på "tomgang" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 9, 2007 Eh, 5 sek til 160mph? altså 260kmt/? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 9, 2007 ehe -likte spesielt godt banjomusikken og latteren på det førte.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 9, 2007 Mye bruker den på mila tro? Eller like gjerne på "tomgang" Med tanke på at en Norsk F16 bruker 8l i sekundet på full afterburn sluker disse nok en hel del jah!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 9, 2007 Syns jeg så i en film 400l på 5minutter?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 9, 2007 Dette var like rått som det var galskap og amerikansk... GLORY,GLORY HALLELUJA .. Amerikanerne MÅ absoulutt lage alt STORT hvis ikke STØRST.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 9, 2007 greit skyv på den ja .. rå latter på slutten der å ... Hørtes ut som om julenissen var på lastebil show... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 9, 2007 Dette var like rått som det var galskap og amerikansk... GLORY,GLORY HALLELUJA .. Amerikanerne MÅ absoulutt lage alt STORT hvis ikke STØRST.. Ja for man må jo for all del ikke ha noe som er bedre enn ola dunk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 9, 2007 Eh, 5 sek til 160mph? altså 260kmt/? Det er jo direkte slappt i forhold til en jeg leste om i ViMenn for mangen år siden. En jet-bil som dro 0-160km/t på 0,36 sek..... Mener også det var snakk om 500km/t ++ på 5-6 sek...... Bilen hadde navnet "Satanic Machine"....... Lurer på hvorfor? Tror det er den samme som denne: Klippet fra www.perrotfeeler.com: Performances : Record du monde d'accélération sur 400 mètres, départ arrêté : 621 km/h en 3,5 secondes. Pilote : Bob Feeler Er det noe som drar skinnet av pølsa, må det vel være denne? Greit å ha når en skal nå butikken og har dårlig tid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 9, 2007 Hvordan er det mulig a? Må jo bli så mye G krefter at det er dødelig. Hørte snakk om at når fly ble sendt av hangarskip med katapult akset det så mye at pilotene besvimte og flyene tok av på autopilot. Men selv det akser jo ikke 0-621 på 3,5 sek. Edit. Ser den akser i 12G på linken. Hvor går grensa på bevisthet og ikke og hvor går grensa for dødlighet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 9, 2007 Hvordan er det mulig a? Må jo bli så mye G krefter at det er dødelig. Hørte snakk om at når fly ble sendt av hangarskip med katapult akset det så mye at pilotene besvimte og flyene tok av på autopilot. Men selv det akser jo ikke 0-621 på 3,5 sek. Edit. Ser den akser i 12G på linken. Hvor går grensa på bevisthet og ikke og hvor går grensa for dødlighet? Mener å huske at i den artikkelen i vimenn så stod det at under "lift-off" så hadde "piloten" ånderett-stans og hjertestans. Ekstreme greier. Nesten på nivå med GTi'n min. Den saken i første post her er jo hefig som bare hekkan den også, men blekner litt i forhold til "Satanic Machine". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 10, 2007 Alt over 12G er vel dødelig. De fleste som ikke har trening svimer av ved 5 - 6 G. Her er det snakk om konstante G krefter vel å merke. Ved et bilkræsh feks. kan man oppleve G krefter opp mot 25 -30 G etter det jeg har lest. Og det er ikke like dødelig i seg selv som 12G konstant er. Ligger en del videoer på YouTube med den G simulatoren for jager piloter. Han ene er vel oppe i 9,5G om jeg ikke husker helt feil før han blir "off". Har prøvd den simaltoren og jeg var spy sjuk i flere dager etterpå. Enormt press. Dog bare ved 5,4G hehe.. (og med full dress) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 11, 2007 har da lest om kræsj opp mot 100+G dog bare i millisekunder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...