Anbefalte innlegg

Har fått tilbud om et sett 2-delte BBS RX 501-felger som trenger til litt renovasjon.

Det er felgkantene som er korrodert og som trenger en "ansiktsløftning".

Etter hva jeg har skjønt, så er felgkanten på disse polerte og lakkert med klarlakk.

Forslag til hva som må til for renovere disse?

Er også interessert i forslag til firma som kan gjøre dette, frotrinnsvis i Agder.

Kanskje Passat'en får BBS-hjul til sommeren? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk at du må bytte skruene i felgene etter at de er splittet. Det sitter "strekkbolter" på disse felgene.

Koster bare en arm hos Auto-Grip men de kan vel også fåes tak i på Ebay.

BBS blir aldri feil på en bil :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BBS vil ikke selge originale skruer til "Hvermansen". De vil ikke at andre enn dem selv skal dele disse felgene.

BBS tar ca NOK 3000,- + mva per felg for renovering : bh :

Tror dessverre ikke disse felgene blir aktuelle. Det er grenser for hvor mye man kan bruke på hjul : gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skruer å muttrer kjøper man på Ebay ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

visst du ikkje vill ha felgene kjøper eg dem gjerne : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått tilbud om et sett 2-delte BBS RX 501-felger som trenger til litt renovasjon.

Det er felgkantene som er korrodert og som trenger en "ansiktsløftning".

Etter hva jeg har skjønt, så er felgkanten på disse polerte og lakkert med klarlakk.

Forslag til hva som må til for renovere disse?

Er også interessert i forslag til firma som kan gjøre dette, frotrinnsvis i Agder.

Kanskje Passat'en får BBS-hjul til sommeren? :)

jegt vet hva du kan gjøre med ytter ringene dine=)

http://www.centrumfornikling.no/ hehe, chrome

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BBS vil ikke selge originale skruer til "Hvermansen". De vil ikke at andre enn dem selv skal dele disse felgene.

BBS tar ca NOK 3000,- + mva per felg for renovering : bh :

Tror dessverre ikke disse felgene blir aktuelle. Det er grenser for hvor mye man kan bruke på hjul : gråter :

Er ikke sikker på om du trenger nye skruer på de felgene der faktisk. Mener på det er kun den pynteringen i rustfritt som er festet med skruer om jeg ikke tar helt feil. Da blir det "kun" arbeidsinnsats for å pusse kanten blank og fin som koster ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke sikker på om du trenger nye skruer på de felgene der faktisk. Mener på det er kun den pynteringen i rustfritt som er festet med skruer om jeg ikke tar helt feil. Da blir det "kun" arbeidsinnsats for å pusse kanten blank og fin som koster ;)

Dette er 2-delte felger, dvs. man kan skru løs hele senteret på felgen.

Dette må gjøres for å få et best mulig resultat.

Og ja - man trenger nye skruer, da det er snakk om "strekkbolter".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

send pm til Ola k. Tynes, han har tror jeg kan skaffe skruer fra tyskland til en grei pris...:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.