#1 Skrevet Oktober 9, 2007 Noen som kan hjelpe meg med photoshop`? Send PM:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 9, 2007 Hva gjelder det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 9, 2007 skulle sett hvordan bilen min ser ut i en annen farge.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 9, 2007 kom igjen øyvind.. skal se hva jeg kan fikse:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 9, 2007 takker... da har jeg fått hjelp:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 14, 2007 Låner denne tråden jeg siden det omhandler akkurat det samme Noen som kan senke denne litt og få på litt pene felger? Ikke noe voldsom senk, og ca 17" felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 15, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 15, 2007 Passe senk! Men hun var ikke fornøyd med felgene. hehe Mer forslag takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 15, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...