#1 Skrevet Oktober 9, 2007 Da er det tid for treff i igjen og faktisk en viss mulighet for å stå ute!! Så i dag er det bare å stille folkens!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 9, 2007 jeg kommer plutselig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 9, 2007 for se om jeg rekker det, skal gjøre litt på bilen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 9, 2007 jeg kommer.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 9, 2007 Kos dere paa treff idag da...jeg sitter naa her paa en rötten bule og tar en pils. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 9, 2007 heeeeey folkens... Bare et lite spørsmål, men kofor er det så mye "klikker" på lokallag treffene?... altså vi er ikke farlig hehe greit nok vi er lit gal, men ikke helsefarlig, mener ikke fysisk farlig, men mentalt, kansje dere kan bli litt skadd av å være med oss men ja... etter å ha vært på et par treff merker jeg at det ikke er noe forskjell, og folk snakker bare med de samme folkene hele tiden, ikke det at jeg er redd for å ta kontakt, men en får liksom bare en kald skulder tilbake når en prøver å spør/snakke med folket Vet om flere som føler det slik, og personlig mener jeg det. men alle kan ha forskjellige meninger: smil : håper noen er klar for å snakke med folk som er der ofte men dere aldri har snakket så mye med før. husk nye folk kan både være gøy og farlig i noen situasjoner,,, hehe og det er lettere å finne på ting vist en blir "Bedre" kjent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 9, 2007 Har merket at det blir grupperinger på disse treffene ja. Blir ofte til at jeg står litt utenfor, og stikker etter 10-15 min. Men kan jo prøve å komme på treff litt oftere nå da, siden jeg har svimlende 300 m ned til Arenum! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 9, 2007 prøvd å ta det opp før.... vet ikke hva som kan gjøres for å fikse det..... gå å bowle og få folk som ikke kjenner hverandre så godt i lag til å være på "lag".... er jo bare forslag.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 9, 2007 synst det høres ut som en lur idè, men å finne en dag alle kan eller noen kan? hum tja:S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 9, 2007 Der en blir kjendt med flest folk, er jo på fest..Så hvorfor ikkje laga eit helgolands stort forspiel til Vassengutane konserten den 20 Okt...hehe... Er sikkert kanskje muligens mange fra Lokallaget som skal: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 10, 2007 Desverre ble dem bildene jeg knipset i går helt bajs. Var jo så j.... kaldt ute og skjelving og greier, så det var liten suksess. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 10, 2007 Der en blir kjendt med flest folk, er jo på fest..Så hvorfor ikkje laga eit helgolands stort forspiel til Vassengutane konserten den 20 Okt...hehe... Er sikkert kanskje muligens mange fra Lokallaget som skal: rock : JAAAAAAAAAAA!!!! det hadde vert genialt :P høhø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 10, 2007 Desverre ble dem bildene jeg knipset i går helt bajs. Var jo så j.... kaldt ute og skjelving og greier, så det var liten suksess. legg de ut fordet hehe .. bare gøy.. ser no kansje noe der eller:P? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 10, 2007 Sleng ut bilder fordi om... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 10, 2007 Vassendgutane Er ikke det harry da? - Men Vassendgutane den 20okt? det er jo liksom i sentrum da skjer ting den dagen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 11, 2007 Harry å Harry fru blom,e no vel ikkje så jækla harry..hehe.. Ska nok klara å få vert med på begge begivenhetene tenker eg.. Først Forspiel med Brann som banker AAFK, deretter Harry Nordhordlandsfylla!! Går nok så bra atte! , eg trenger en sjåfør!! (PS; Er det noen som er dugleg te å vera sjåfør på Lørdag 20`Okt??heh.. Fra By`n te Knarvik etter Kampslutt?? Ca. kl 21.00?hehe...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...