#1 Skrevet Oktober 9, 2007 Sliter med å få låst/åpnet bilen med "knappen" på nøkkelen... må nesten inn i bilen for å låse den opp Har selvfølgelig bytta batteri, og prøvd begge nøklene... Er det noe man kan gjøre for å få dette bedre, eller er bare disse helt ræva generellt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2007 noen som vet hvor mottaker til fjernstyreren ligger i bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2007 Mulig du bør få koda opp igjen fjernstyringa di. Pleier å funke temmelig bra på bra avstand desse fjernkontrollene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 10, 2007 Mulig du bør få koda opp igjen fjernstyringa di. Pleier å funke temmelig bra på bra avstand desse fjernkontrollene. hvor gjør jeg det? Møller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 10, 2007 Du trenger vel ikke kode den om hvis den fungerer? Jeg tipper batteri. Dette gjør møller over disk, koster sikkert 4-500kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 10, 2007 Du trenger vel ikke kode den om hvis den fungerer?Jeg tipper batteri. Dette gjør møller over disk, koster sikkert 4-500kr har bytta batteri i begge nøkla da Tror faktisk jeg skrev det også ps. Var billig det da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...