#1 Skrevet Oktober 9, 2007 Tviler på att du noen gang kommer til å få se norsk politi gjøre noe sånt http://www.youtube.com/watch?v=wGZNl8ug1w0&mode=related&search=RSG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 9, 2007 Hehe må da få lov til å leke seg litt de også vel ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 9, 2007 De leker seg på tryvan om vinter'n! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 9, 2007 Har ikke sett politiet gjøre det, men så en gang Arendal Brannvesen gjorde det på snø med sin store 4x4 Scania en gang! Jeg er vekter, og var på en kunde hvor brannalarmen hadde gått, og mens jeg pratet med brannfolka inne så sjåføren av Scaniaen sitt snitt til å leke seg på den svære parkeringsplassen utenfor. Morsomt syn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 9, 2007 Jeg ble stoppet av to politibiler på Tryvann en gang. Da ga de meg advarsel for "råning" som betjenten i bil 1 kallte det. Så kjørte bil 1 ut av plassen og mot byen mens bil 2 fortsatte innerst på p-plassen, akselererte, dro en megabæi brekksladd så snøen spruta, og ga meg tommelen opp på vei ut igjen. hehe.. holdt på å dø av latter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...