#1 Skrevet Oktober 9, 2007 Hei! Har vært plaget med veldig sporing på mine sommerhjul. Så da jeg la om i dag at ET er ET48 på sommerfelgene. Iht oversikt på denne siden er korrekt ET, ET40. Kan sporingen ha sammenheng med at inpresset er høyere enn det det skal være? Er ikke helt stødig på inpress (har lest om det mange ganger, men det går ikke inn), men felgene på sommerhjulene virker å være lengere inn i skjermen. Kan det stemme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 9, 2007 det står min. inpress 45mm i vognkortet mitt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 9, 2007 Høyere tall på ET gjør at felger står lenger inn i skjermen, lavere tall fører felgen nærmere skjermkanten. Les artikkelen i siste Treffpunkt. Jeg tror ikke at forskjellen i innpress gjør sporingen på bilen din, det er nok heller dekkene som gjør dette. Det er mange faktorer, som bredde på dekket, utformingen av dekkets skulder, pluss slitasjen på veibanen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...