#1 Skrevet Oktober 9, 2007 Er det noen der ute som har TÜV papirer til Sachs Advantage 170428 (381700170428) Jeg trenger det kjapt, da jeg skal på EU-kontroll så fort som overhode mulig! (tidlig ute som vanlig: bh Blir meget takknemmlig om noen kan sende meg dette, eller fortelle hvor jeg kan få tak i det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 9, 2007 trenger ikke tuv til uoriginale bytte deler eller hva jehg skal kalle det. Disse demperne er jo lik orginaldemperne og skal ikke behøve ekstra tuv på de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 9, 2007 Det står i kjøretøyforskriften at støtdempere ikke er underlagt særskilt godkjenning, såfremt de er laget for bilen de er montert på. http://www.lovhidden.no/cgi-wift/ldles?doc=/sf/sf/sf-19941004-0918.html#12-1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 9, 2007 trenger ikke tuv til uoriginale bytte deler eller hva jehg skal kalle det. Disse demperne er jo lik orginaldemperne og skal ikke behøve ekstra tuv på de. Bilen er for lav, verfall etter min smak og sikkert EU-kontrollen sin smak også, bare 7cm bakkeklaring på det laveste. Er det bare fjærene som utgjør senkingen da? Jeg har letet etter nummer/merke på selve fjærene, men kan ikke finne noe, pleier det å være merke/nummer der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...