Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om et rimlig og bra lakkeringsverksted i Oslo/Akershus området.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oslo Autolakk i Breivollveien på Alnabru.

22 64 33 35

 

Lakkerer alt for meg og nesten alt for bl.a Autozentrum Sport (Porsche)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med samme vi er inne på det.. Noen som veit av noen i Trondheim? Har ringt noen par.. Men de fleste sier at de gjør forsikringsarbeid, eller kun på oppdrag fra opprettere? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Rune Sveian

Med samme vi er inne på det.. Noen som veit av noen i Trondheim? Har ringt noen par.. Men de fleste sier at de gjør forsikringsarbeid, eller kun på oppdrag fra opprettere? :confused:

 

Selsbakk lakk og karosseri ga meg en ok pris på gamlebila. Og jeg skulle få en ok pris på min nåværende også om det var aktuelt. Kvaliteten på arbeidet var helt ok i hvertfall, men jeg er ingen lakkerer, så det er vanskelig å bedømme hvor bra det var. Ble i allefall blank og fin :)

 

mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting som kan være kjekt å sjekke er om det har kommet lakk på skarpe kanter ved maskeringa. Kan noen ganger hende at maskeringa har kommet litt for langt ut, og da går det ikke lang tid før det kommer rust. Har selv brent meg på det, men fant heldigvis ut av det før bilen ble levert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Baard Christiansen

Oslo Autolakk i Breivollveien på Alnabru.

22 64 33 35

Kan anbefale disse jeg og : ja :

 

(Siden jeg kjenner eieren :P)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan bare annbefale meg selv, har ikke prøvd noen andre ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lakkere på budsjett, har ikke mer enn 10000. Kommer jeg langt med det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer vel an på fargevalg, hvor mye grunnarbeid de må ta (som regel mye mer enn du tror!) og hvor mye MVA som skal betales....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personlig synes jeg staten får nok penger som det er :)

Hva skal du lakkere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Jensen

Kan bare annbefale meg selv, har ikke prøvd noen andre ;)

Klubbrabatt? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs om det lønner seg uansett å kjøre tur-retur Trondheim - Drammen da..

 

Men føler på meg at det blir litt arbeid på min.. Heh. Får ikke no ordentlig pristilbud av lakkerere heller føler jeg :confused:

 

De sier bare at prisen spørs på egeninnsats, hva man gjør selv, eller så sier de at de gjør kuin arbeid fra forsikringsselskap, eller opprettere...

 

Får også høre; "Du må jo se an om det lønner seg på en så gammel bil"..

 

Vil ikke lakk-bransjen ha kunder?? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En hellakkering for egen lomme med alle papirer i orden koster jo en halv formue, i enkelte tilfeller koster det like mye som bilen, hvis ikke mer. Og da man man jo spørre seg om det er fornuftig å gjøre det eller ikke. Men endel folk tenker jo ikke som oss da. uansett er et nok en fordel å fikse det privat. Kan få mye bedre pris på det da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Jensen

Personlig synes jeg staten får nok penger som det er :)

Hva skal du lakkere?

 

Skal hellakkere en polo 86c pågrunn av en del lakkskader og steinsprut, men ikke rust

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.