Skvettlapper til Audi 200 - HVEM leverer dette??

Anbefalte innlegg

Møller måtte nok en gang melde pass: bh :

Skvettlapper til Audi 200 1989 modell - eller Audi 100 fra 1983-91, nei det kan de ikke levere, gått ut av listene...

Så: er det noen som vet hvor skvettlapper kan kjøpes? Har søkt mye på nettet, spurt NBS etc, men ingen lykke så langt. Jeg er på jakt etter noen som passer - som ikke trenger å tilpasses... Audi logo er ikke et must.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Stian, og velkommen til forumet!

 

Jeg tviler på at du får tak i noe som ikke må tilpasses, med mindre du er heldig og finner noen brukte lapper. Universale som må tilpasses får du jo f.eks. hos Biltema, eller om du vil ha noe større og grovere kan du jo bruke OMP rally skvettlapper. Jeg hadde dette selv til vinterbruk på min Coupe quattro.

 

sigdal_05_080-vi.jpg

 

OMP skvettlapper finnes i flere farger, jeg kjøpte de hos Autopower.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt med møller om de har til B4? Vil tro de passer uten store mods, er ganske myk gummi så lett å smi til;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autopwer er et bra tips, forsåvidt også B4 som tilpasses - ikke rare kostnaden uansett, så jeg kan jo bare prøve. Prøvde i desperason å finne ut om Votex har noen nettside...men nix... Bruker en formue på min Audi 200 som jeg har hentet fra Tyskland fra en kollega der borte. Med 71' km på teller og én eiers bil, vel, hadde det bare vært quattro... Noen som har tips om hvordan løsne midtkonoll, det vil si deksel rundt automatkasse? Sitter en pære eller 2 der som ikke lyser lengre...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.