Anbefalte innlegg

Etter at min bror kjøpte min gamle 93 modell S4 har han skrudd og fiksa litt småting, har også kjøpt Vag-Com og får opp denne feilkoda her:

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-00 - -

Utifrå det han har funne ut på ross-teck sin side har denne feilen noko med ECU`en å gjere.

Men eg lurer på om dette er ein vanlig feil å få opp på ein chip trimma bil ? bilen er ikkje original , og har både ny turbo , større dyser og somsagt chip.

Feilkoda kjem når han startar opp bilen , den kan slettast når motoren ikkje går , og etter at motoren har komt i gong , men den kjem alltid tilbake.

Nokon som har eit tips angåande dette ?

I Tillegg lyser CHECK lyset i dashbordet heile tida etter at pæra her vart skifta, nokon formeining om kvifor ?

Takk for alle svar.

-Kenneth-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne feilen kommer ofte når den er chippa.. Feil sjekksum eller noe.

Har ikke noe tips om check-lampa hvis ikke du får opp noe på vag-com..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne feilen kommer ofte når den er chippa.. Feil sjekksum eller noe.

Har ikke noe tips om check-lampa hvis ikke du får opp noe på vag-com..

Takk , var det eg også trudde.

Eg tenkte kanskje på at det med CHECK kan ha noko med dette å gjere , eventuelt at det har noko med Service å gjere ? som på nyare bilar der det står og hylar SERVICE SERVICE til tider og utider, men dette kan ein berre fjerne ved hjelp av VAG com , men kanskje CHECK har ein heilt annan funksjon her....

Nokon som har ein formeining ? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

'Check engine' er en feil (?) generert i ECU'n, og siden den ikke aner hvor langt bilen har gått, har det kun med sensorer å gjøre. Sikkert noe som trigges av chip/program, men det vil jo vanligvis synes noe i vag-com, da.. Bug?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk samme feil da jeg kjørte med MTM303 chip, ble borte da jeg bytta til KRB sin 308 chip...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok , det høyres bra ut , at det sikkert er kun ein Bug da :)

Er S6 motor som står i bilen , og ikkje den originale S4`en , og det er i tillegg chip + diverse , så da kan eg forhåpentlivis avskrive det som ein liten bug ettersom ecu`en ikkje forstår at det er ny chip og ny motor.

Kan berre tilføye at eg har aldri hatt noko problem i forbindelse med dette iløpet av dei 3 åra eg har hatt bilen, blei først oppdaga når min bror skifta pæra i "check engine" lyset og fikk kobla på vag comen , takk for alle svar : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok , det høyres bra ut , at det sikkert er kun ein Bug da :)

Er S6 motor som står i bilen , og ikkje den originale S4`en , og det er i tillegg chip + diverse , så da kan eg forhåpentlivis avskrive det som ein liten bug ettersom ecu`en ikkje forstår at det er ny chip og ny motor.

Kan berre tilføye at eg har aldri hatt noko problem i forbindelse med dette iløpet av dei 3 åra eg har hatt bilen, blei først oppdaga når min bror skifta pæra i "check engine" lyset og fikk kobla på vag comen , takk for alle svar : rock :

S4 og S6 har samme motor - AAN så det har ikke noe å si.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.