#1 Skrevet Oktober 10, 2007 Etter at min bror kjøpte min gamle 93 modell S4 har han skrudd og fiksa litt småting, har også kjøpt Vag-Com og får opp denne feilkoda her: 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-00 - - Utifrå det han har funne ut på ross-teck sin side har denne feilen noko med ECU`en å gjere. Men eg lurer på om dette er ein vanlig feil å få opp på ein chip trimma bil ? bilen er ikkje original , og har både ny turbo , større dyser og somsagt chip. Feilkoda kjem når han startar opp bilen , den kan slettast når motoren ikkje går , og etter at motoren har komt i gong , men den kjem alltid tilbake. Nokon som har eit tips angåande dette ? I Tillegg lyser CHECK lyset i dashbordet heile tida etter at pæra her vart skifta, nokon formeining om kvifor ? Takk for alle svar. -Kenneth- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2007 Denne feilen kommer ofte når den er chippa.. Feil sjekksum eller noe. Har ikke noe tips om check-lampa hvis ikke du får opp noe på vag-com.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2007 Denne feilen kommer ofte når den er chippa.. Feil sjekksum eller noe.Har ikke noe tips om check-lampa hvis ikke du får opp noe på vag-com.. Takk , var det eg også trudde. Eg tenkte kanskje på at det med CHECK kan ha noko med dette å gjere , eventuelt at det har noko med Service å gjere ? som på nyare bilar der det står og hylar SERVICE SERVICE til tider og utider, men dette kan ein berre fjerne ved hjelp av VAG com , men kanskje CHECK har ein heilt annan funksjon her.... Nokon som har ein formeining ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 10, 2007 'Check engine' er en feil (?) generert i ECU'n, og siden den ikke aner hvor langt bilen har gått, har det kun med sensorer å gjøre. Sikkert noe som trigges av chip/program, men det vil jo vanligvis synes noe i vag-com, da.. Bug? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 10, 2007 Fikk samme feil da jeg kjørte med MTM303 chip, ble borte da jeg bytta til KRB sin 308 chip... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 11, 2007 Ok , det høyres bra ut , at det sikkert er kun ein Bug da Er S6 motor som står i bilen , og ikkje den originale S4`en , og det er i tillegg chip + diverse , så da kan eg forhåpentlivis avskrive det som ein liten bug ettersom ecu`en ikkje forstår at det er ny chip og ny motor. Kan berre tilføye at eg har aldri hatt noko problem i forbindelse med dette iløpet av dei 3 åra eg har hatt bilen, blei først oppdaga når min bror skifta pæra i "check engine" lyset og fikk kobla på vag comen , takk for alle svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 11, 2007 Ok , det høyres bra ut , at det sikkert er kun ein Bug da Er S6 motor som står i bilen , og ikkje den originale S4`en , og det er i tillegg chip + diverse , så da kan eg forhåpentlivis avskrive det som ein liten bug ettersom ecu`en ikkje forstår at det er ny chip og ny motor. Kan berre tilføye at eg har aldri hatt noko problem i forbindelse med dette iløpet av dei 3 åra eg har hatt bilen, blei først oppdaga når min bror skifta pæra i "check engine" lyset og fikk kobla på vag comen , takk for alle svar S4 og S6 har samme motor - AAN så det har ikke noe å si. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...