#1 Skrevet Oktober 10, 2007 Det var en fugl som kvitret til meg, som sa at man måtte bytte til S6 bærearmer for å få på fjærbeina.. Stemmer dette? Er nemlig så mange som har sagt at det er bolt on? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2007 Følgende stemmer: 200 20v har 19mm diameter på tappen/opphengskula som står i fjærbeinet. 100+200+quattro har 18mm. Så _tror_ jeg følgende stemmer: Alle C4 har 20mm diameter. I så fall vil du ikke greie å klemme fast S6-fjærbeinet på en 200 20v bærearm. Jeg må presisere at jeg ikke er 100% sikker på dette, spesielt det med 20mm (kan ha vært 21mm). En annen ting er formen på bærearma, C4-armene vinkler endel ut fra opplagringen tilstabstaget ut mot bærekula som ikke typ44-armene gjør. Det er mulig dette fører til at hjulet blir liggende lenger frem/bak i hjulhuset enn orginalt. Uansett så kan du jo ta litt mål, kanskje noen her har en C4-bærearm liggende og kan måle tappen på bærekula? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2007 Da må jeg rette litt: Alle C4 har 19 mm, det samme har 200 20v, V8 og noen av de aller siste 100/200. Alle andre 100/200 har 18 mm. Så ja, på 200 20v er det bolt-on.. C4-bærearmer passer IKKE på type 44 p.g.a. den vinklingen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 10, 2007 Da må jeg rette litt: Alle C4 har 19 mm, det samme har 200 20v, V8 og noen av de aller siste 100/200. Alle andre 100/200 har 18 mm. Så ja, på 200 20v er det bolt-on.. C4-bærearmer passer IKKE på type 44 p.g.a. den vinklingen.. Hehe, bra du retter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 10, 2007 Konkluderer da med at jeg ikke trenger nye bærearmer likevel Takk for hurtige svar! mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...