Anbefalte innlegg

noen som har bilde av delene i trommelen bak til håndbrekket? har kjøpt nye skiver og vaiere og alle fjærer og dill bak men tror jeg mangler noen splinter som skal sitte i overgangen mellom vaieren og håndbrekk mekanismen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

der var ikke splinten tegna inn. er den som holder vieren til del nr 8 jeg tenker på. noen som vet hva den heter? ringte audi men dem fant den ikke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse kanskje?

Er ikke helt sikker på hva du mener.

RS2 Håndbrekk.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tn_Clipboard01.jpg

er den som holder vaieren til den delen jeg har mærka rødt jeg mener

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv å ring Autotuning i Råde på 69 28 59 99 . vil tro de klarer å finne den,, samme system på en del gammle Porscher

Eller deleavdeling på Autozentrum

* Delesjef Thomas Vidhøy

Tlf 23 37 72 11 / thomas.vidhoy@porsche.no

* Delekonsulent Ole Walsig

Tlf 23 37 72 61 / owalsig@porsche.no

* Delekonsulent Tom Solberg

Tlf 23 05 13 93 / tom.solberg@porsche.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

CIMG1454.jpg det sitter en klips på caliperholderen, bakplata i trommelen, denne klipsen er klinket fast til bakplata. Med meg hadde den rustet og løsnet helt fra. Kan det være denne du tenker på? Måtte kjøpe nye bakplater, en ganske dyr affære.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ot: men er ikke tilfeldigvis noen som vet om disse bakplatene passer s2 coupe 3b?

mao om du kan bygge om til b4 hånbrekk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.