#1 Skrevet Oktober 10, 2007 noen som har bilde av delene i trommelen bak til håndbrekket? har kjøpt nye skiver og vaiere og alle fjærer og dill bak men tror jeg mangler noen splinter som skal sitte i overgangen mellom vaieren og håndbrekk mekanismen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2007 ingen splint her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2007 der var ikke splinten tegna inn. er den som holder vieren til del nr 8 jeg tenker på. noen som vet hva den heter? ringte audi men dem fant den ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 10, 2007 Disse kanskje? Er ikke helt sikker på hva du mener. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 10, 2007 er den som holder vaieren til den delen jeg har mærka rødt jeg mener 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 10, 2007 Prøv å ring Autotuning i Råde på 69 28 59 99 . vil tro de klarer å finne den,, samme system på en del gammle Porscher Eller deleavdeling på Autozentrum * Delesjef Thomas Vidhøy Tlf 23 37 72 11 / thomas.vidhoy@porsche.no * Delekonsulent Ole Walsig Tlf 23 37 72 61 / owalsig@porsche.no * Delekonsulent Tom Solberg Tlf 23 05 13 93 / tom.solberg@porsche.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 10, 2007 det sitter en klips på caliperholderen, bakplata i trommelen, denne klipsen er klinket fast til bakplata. Med meg hadde den rustet og løsnet helt fra. Kan det være denne du tenker på? Måtte kjøpe nye bakplater, en ganske dyr affære. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 11, 2007 ot: men er ikke tilfeldigvis noen som vet om disse bakplatene passer s2 coupe 3b? mao om du kan bygge om til b4 hånbrekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...