#1 Skrevet Oktober 10, 2007 Er begynt å lyse i ABS markøren i dashbordet. Noen som vet va grunnen til dette er? Virker ikke som abs'en virker heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2007 Om den virker eller ikke er jo ikke så vanskelig å sjekke da, er jo bare å molbremse. ABS lampa lyser som oftest pga : Feil på eller deffekt sensor. Og det mest vanlige etter det er : uten grunn. Faktisk helt seriøst, har prøvd alt på min nå, har skifta alle komponenter faktisk Men neida, ABS sier VIL IKKE..... Begynner for min del å mistenke ledningsbrudd en plass da jeg ikke får kontakt med ABS enhet med VAG COM. Har også byttet abs enhet med samme resultat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2007 Virker ikke som abs'en min virker i d hele tatt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 10, 2007 Sjekk sensorene da. Tror VAG COM skal fortelle deg hvilken sensor som er gefitten om du får kontakt med ABS da.... Om ikke så er det ikke værre enn å "måle" dem med ett multimeter. Dog husker jeg ikke hva slags resultat du skal få om de funker eller ikke. Sikkert noen som vet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 10, 2007 det mest vanlige er att en sensor ryker men har goså vært ute for att hjernen mangler strøm på en kurs men det er ikke så vanlig. Sensorene kan sjekkes med diagnose eller voltmeter , enkleste er diagnose og skifte av den føleren som er defekt enkelt og greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 12, 2007 Skal prøve på det. Takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...