Anbefalte innlegg

Heisan!

har kjøpt meg xenon kitt til langlysene..

på xenon kittet er det kontakter på elle ledningene som skal kobles til lysene, men jeg finner ikke disse kontaktene i motorrommet... noen som vet om dei kontaktene er noen plass, eller må jeg klippe å fikse på egenhånd??

kittet heter forøvrig HID conversion kitt 6000k og er kjøpt på NBS og bilen en s4 b5.

mvh Eirik Rasmussen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisan!

har kjøpt meg xenon kitt til langlysene..

på xenon kittet er det kontakter på elle ledningene som skal kobles til lysene, men jeg finner ikke disse kontaktene i motorrommet... noen som vet om dei kontaktene er noen plass, eller må jeg klippe å fikse på egenhånd??

kittet heter forøvrig HID conversion kitt 6000k og er kjøpt på NBS og bilen en s4 b5.

mvh Eirik Rasmussen

di eneste kontaktene som jeg måtte fikse var strømledningene..

ellers plug and play : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sjølv vurdert å kjøpe Xenon kit,men tør ikkje pga monteringa...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm? har du bilder av det?`kontaktene skal jo passe hvis du har kjøpt rett sett

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sjølv vurdert å kjøpe Xenon kit,men tør ikkje pga monteringa...

Dette er vel noe av det letteste man kan gjøre med en bil etter min mening. Er ikke verre en 2 plugger ut og 2 plugger inn igjen på pæra.

Hiv deg rundt og bestill, Tom Are har vel gruppekjøp av topp kvalitet til billig pæng...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg sa.. veldig enkelt!

trenger bare koble strøm fra dn lyspæra som er i bilen din inn på dn bokse.. i allefall på mitt kit:.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som jeg sa.. veldig enkelt!

trenger bare koble strøm fra dn lyspæra som er i bilen din inn på dn bokse.. i allefall på mitt kit:.

var vel ikke noe klipp og lim dette? på min var det bare og plugge i to ledninger, så koble inn lyspæra og ferdig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp. plug and play på et slik kit. Eneste som var drit på min bil var at jeg måtte lage hull i dekslet bak på lykten og demontere mye av luftfilterboksen for å komme til på høyresiden av bilen.

E

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm. Så det skal gå uten problemer på min A6 ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.