Skinn"pose" til girspaken !

Anbefalte innlegg

Hvor fåes dette kjøpt ? Hørte på Nordlie idag, og de kunne bare skaffe de originale "gummigreiene".. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor fåes dette kjøpt ? Hørte på Nordlie idag, og de kunne bare skaffe de originale "gummigreiene".. : klø :

 

Salmaker lager i skinn til deg... En jeg kjenner gjorde det på min :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke så fryktelig vanskelig å lage selv, trenger bare 4 trekanta skinnlapper og en symaskin... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ebay.de, søk på Schaltmanschette og evt biltype

leder = skinn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm.. Tenkte på noe litt enkelt jeg da ;) Alcantara ? Er jo dårlig med det ellers i bilen da ?

Men noen som har noen linker til nettbutikker ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm.. Tenkte på noe litt enkelt jeg da ;) Alcantara ? Er jo dårlig med det ellers i bilen da ?

Men noen som har noen linker til nettbutikker ? :)

 

Fant noen på http://www.hovwdiaudi.dk , men de sender ikke til Norge :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant noen på http://www.hovwdiaudi.dk , men de sender ikke til Norge :(

 

De sender til Norge jo, har handlet mye fra dem. Husk å be dem trekke fra Dansk mva etter at du har bestillt, ellers må du betale norsk mva på toppen av den danske.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette til Rallyen?

 

Jeg prøvde å bestille ett slik gummi "trekk" til Golfen min hos møller, men da kunne de bare skaffe skinn. Fikk tilslutt byttet til meg ett slikt gummi trekk. Syntes skinn trekket passet dårlig inn i golfen.

Er sikker på at fyren ikke blingsa?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette til Rallyen?

 

Jeg prøvde å bestille ett slik gummi "trekk" til Golfen min hos møller, men da kunne de bare skaffe skinn. Fikk tilslutt byttet til meg ett slikt gummi trekk. Syntes skinn trekket passet dårlig inn i golfen.

Er sikker på at fyren ikke blingsa?

 

Ja, han fikk bare skaffet sånn som GL'en ble levert med originalt sa han. Har skinn, eller imitert skinn fra før og, men det har jo de musejævlene gangs istykker : bh :: bråk :

Men er åpen for andre forslag også, bare jeg slipper den gummigreia.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andreas Skotner her inne skaffer "poser" i Alcantara.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.