Vestfold: Rabattavtale med Mekonomen Horten

Anbefalte innlegg

Veldig bra, Cato... Da skal jeg få lagt dette inn i partner-basen som vil vises på våre hovedsider etter hvert. Igjen: SUPERT og GODT jobbet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

alle tiders cato...: smil :

 

Hvor mange % er det ca??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

alle tiders cato...: smil :

 

Hvor mange % er det ca??

 

Du vil bli positivt overrasket : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... da er vel det greitt: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjelder denne på arbeid også?

 

Passelaten trenger en service og muligens et reg-reimskifte. Da kommer litt rabatt veldig godt med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mekonomen selger vel bare delene, de sammarbeider med mekonomen verkstedene.

Avtalen gjelder kun butikken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En i klassen fortalte meg om en rabatt avtale her om dagen, det sto på skjema å sjekke med mekonomen tønsberg, da jeg sist spurte sa de at vi ikke hadde noe samarbeide med de.. Godt at du fikk en ordning på det.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I Tønsberg får vi ingen avtale, men vi får prosentene til verkstedene hvis vi spør pent. Grunnen er i følge kilder på Mekonomen at verkstedene ble litt mugne over at folk kom med egeninnkjøpte deler på service.. Nå er de 'ferske' i Horten, så da får vi håpe det gåt greit der! :)

(Knallbra, Cato!)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en tur innom Mekonomen idag for å kjøpe no bilpleie, du kan si det sånn at jeg ble positivt overrasket : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henter opp denne for å spørre om det er neon spesielle du skal spørre etter i butikken i Horten, eller hvordan det er. Har ikke mottatt noe medlemskort, så hva gjør man da? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typisk at jeg ikke så denne tråden før nå, har jo handla for minst et par tusen der allerede uten å vise medlemskort... : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henter opp denne for å spørre om det er neon spesielle du skal spørre etter i butikken i Horten, eller hvordan det er. Har ikke mottatt noe medlemskort, så hva gjør man da? : klø :

 

Spør om å få rabatten, og forklarer at klubben ikke har sendt ut medlemskort til nye medlemmer ennå. Så er det bare å håpe på litt forståelse...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei folkens.

 

Jeg var innom Mekonomen i Tønsberg (Kilen) og ble fortalt at dem kan lett gi oss 10% rabatt på deler. Det er bare å spør så får man. Jeg trengte ikke engang å vise medlemskortet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei folkens.

 

Jeg var innom Mekonomen i Tønsberg (Kilen) og ble fortalt at dem kan lett gi oss 10% rabatt på deler. Det er bare å spør så får man. Jeg trengte ikke engang å vise medlemskortet.

 

I Tønsberg kommer det ann på hvem du møter. Noen gir rabatt hvis du spør, mens noen gir deg ikke en eneste prosent.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.