#1 Skrevet Oktober 10, 2007 Hei, Vi har fått en god rabattavtale med Mekonomen i Horten. http://www.mekonomen.no/default2.asp?p=butik&m=butik Husk å vis medlemskort, uoppfordret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2007 Veldig bra, Cato... Da skal jeg få lagt dette inn i partner-basen som vil vises på våre hovedsider etter hvert. Igjen: SUPERT og GODT jobbet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2007 alle tiders cato... Hvor mange % er det ca?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 10, 2007 alle tiders cato... Hvor mange % er det ca?? Du vil bli positivt overrasket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 10, 2007 hehe... da er vel det greitt: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 10, 2007 Gjelder denne på arbeid også? Passelaten trenger en service og muligens et reg-reimskifte. Da kommer litt rabatt veldig godt med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 10, 2007 Mekonomen selger vel bare delene, de sammarbeider med mekonomen verkstedene. Avtalen gjelder kun butikken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 10, 2007 En i klassen fortalte meg om en rabatt avtale her om dagen, det sto på skjema å sjekke med mekonomen tønsberg, da jeg sist spurte sa de at vi ikke hadde noe samarbeide med de.. Godt at du fikk en ordning på det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 10, 2007 I Tønsberg får vi ingen avtale, men vi får prosentene til verkstedene hvis vi spør pent. Grunnen er i følge kilder på Mekonomen at verkstedene ble litt mugne over at folk kom med egeninnkjøpte deler på service.. Nå er de 'ferske' i Horten, så da får vi håpe det gåt greit der! (Knallbra, Cato!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 11, 2007 Helt genialt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 13, 2007 Var en tur innom Mekonomen idag for å kjøpe no bilpleie, du kan si det sånn at jeg ble positivt overrasket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 31, 2008 Herlig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 24, 2008 Henter opp denne for å spørre om det er neon spesielle du skal spørre etter i butikken i Horten, eller hvordan det er. Har ikke mottatt noe medlemskort, så hva gjør man da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 24, 2008 Typisk at jeg ikke så denne tråden før nå, har jo handla for minst et par tusen der allerede uten å vise medlemskort... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 25, 2008 Henter opp denne for å spørre om det er neon spesielle du skal spørre etter i butikken i Horten, eller hvordan det er. Har ikke mottatt noe medlemskort, så hva gjør man da? Spør om å få rabatten, og forklarer at klubben ikke har sendt ut medlemskort til nye medlemmer ennå. Så er det bare å håpe på litt forståelse... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 16, 2010 Hei folkens. Jeg var innom Mekonomen i Tønsberg (Kilen) og ble fortalt at dem kan lett gi oss 10% rabatt på deler. Det er bare å spør så får man. Jeg trengte ikke engang å vise medlemskortet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 16, 2010 Hei folkens. Jeg var innom Mekonomen i Tønsberg (Kilen) og ble fortalt at dem kan lett gi oss 10% rabatt på deler. Det er bare å spør så får man. Jeg trengte ikke engang å vise medlemskortet. I Tønsberg kommer det ann på hvem du møter. Noen gir rabatt hvis du spør, mens noen gir deg ikke en eneste prosent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...