Anbefalte innlegg

Enten har han merkelige former på lårene, ellers så er det noe som skurrer på det nederste bildet :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Rune Sveian

Enten har han merkelige former på lårene, ellers så er det noe som skurrer på det nederste bildet :P

Bollemus kanskje?....:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt off topic: etter det jeg har skjønt, så er Mini et rent BMW produkt, stemmer dette?:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

Litt off topic: etter det jeg har skjønt, så er Mini et rent BMW produkt, stemmer dette?:confused:

Slik jeg har forstått det iaffal..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mini er små! Som jeg greier å type nytter det ikke med sota vinduer i denne bilen. Må jo nemlig ned med disse for å få "beinplass" :D:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

Stemmer det, eneste unntaket er motoren, som er et samarbeidsprosjekt mellom BMW og Chrysler. Samme motoren finnes også i Neon og PT Cruiser. Snart kommer også Mini med diesel, da er det snakk om en Toyota-motor som også blir å finne i Yaris og Corolla.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.