#1 Skrevet Oktober 10, 2007 Heisann Nokon som veit kor eg kan kjøpe plugghetter til RS2en min utanom på Møller? Mekonomen, Hellanor og andre selger berre komplett med coilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2007 sitter nå og ser på nettbutikken til mekonomen, der står det at de selger plugghetta for 365kr stk. Artikkelnr er forøvrig 19-ZLE233 hvis du vil kontakte de:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 10, 2007 disse finnes fra usa til 30 norske kroner pr stk ellerno mener jeg ... er en tråd her inne et sted men fant den ikke nuh:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 10, 2007 Hmm, merkelig... Mekonomen her i Bergen sa at de solgte berre komplett med coilen. Får sjekke igjen då! sitter nå og ser på nettbutikken til mekonomen, der står det at de selger plugghetta for 365kr stk. Artikkelnr er forøvrig 19-ZLE233 hvis du vil kontakte de:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 10, 2007 Mekonomen i Bergen er vel for opptatt med å selge lakk og maling.......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 10, 2007 Hehe ja, dei er jo "lakkspesialister"... Mekonomen i Bergen er vel for opptatt med å selge lakk og maling.......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 10, 2007 står et sett tilsalgs no på mobile.de Jeg kjøpte selv fra usa for en slikk og ingenting, husker ikke hvorfra men jeg snappet det her fra forumet et sted så et søk så finner du det nok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 10, 2007 sjekk hos desse:) http://www.autohausaz.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 10, 2007 Heisann Nokon som veit kor eg kan kjøpe plugghetter til RS2en min utanom på Møller? Mekonomen, Hellanor og andre selger berre komplett med coilen. Hvis du ikke er redd for å bestille fra USA; http://www.autohausaz.com/search/product.aspx?sid=krfabtnemzksxw3woxzvs045&makeid=800002@Audi&modelid=1009381@S6%20TURBO&year=1996&cid=25@Ignition%20Parts&gid=7227@Spark%20Plug%20Connector 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 10, 2007 se der ja *bestille en haug!* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 10, 2007 HAr bestillt endel derfra, kjempe plass! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 11, 2007 Har også bestilt mye fra Autohausaz. Tennplugger, plugghetter, servomotorer (klima), klimavifte, toppakningssett, motorfester, etc.. De er raske med levering. Deler sendes samme dag og er i Norge etter 2-3 dager. Tollen er det tregeste leddet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...