#1 Skrevet Oktober 11, 2007 Jeg gjør ihvertfall når jeg ser denne filmen http://video.google.co.uk/videoplay?docid=-7043596927122837992&q=audi+rs2+snow&total=8&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0 :evil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 11, 2007 jeg gleder meg..ska bli artig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 11, 2007 Jeg gjør ihvertfall når jeg ser denne filmen http://video.google.co.uk/videoplay?docid=-7043596927122837992&q=audi+rs2+snow&total=8&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0 :evil: Blir moro ja.. Men ikke på den måten han på filmen gjorde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 11, 2007 Hvem trenger tau? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 11, 2007 mmmm, kaldt, mørkt, dritt å skrape is om mårran.. finnes bare to gode ting med vintern, det er jula og SNØBRETT;) alt annet kan brenne, præhæhæ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 11, 2007 mmmm, kaldt, mørkt, dritt å skrape is om mårran.. finnes bare to gode ting med vintern, det er jula og SNØBRETT;) alt annet kan brenne, præhæhæ HELT enig, med unntak av brett... Kan for øvrig brukes som opptenningsved for å brenne alt det andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 11, 2007 http://video.google.co.uk/videoplay?docid=8911490018001580683 Hvem trenger tau? Tau ? Det der var jo dritt kjedelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 11, 2007 Skjønte ikke helt hva det er for noe med det omtalte tauet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 11, 2007 Tau ? Det der var jo dritt kjedelig Hmm.. var feil link det gitt.. Var denne: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 11, 2007 Skjønte ikke helt hva det er for noe med det omtalte tauet? sikkert ment for å hjelpe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 11, 2007 Nå forsto jeg den med tauet, den riktige linken var jo ganske morsom ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 11, 2007 Polske? Synes det var litt rart at A6'en spola på 2 hjul bare.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 11, 2007 Han her snisser et skilt høres det ut som: Audi 4000 turbo drift: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 11, 2007 Polske? Synes det var litt rart at A6'en spola på 2 hjul bare.. Kan høres sånn ut jah. Torsendiffen som kødder tru: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 11, 2007 Han her snisser et skilt høres det ut som: En real 10 poenger det der , men det er vel best å holde slike aktiviteter til biler som er ment for det, som BMW... skiltsneiinga tenker jeg på, kan bli bulk av sånt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 11, 2007 skal jeg love dere.... vintermodus på bilen min kommer til helgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 11, 2007 Ohhhh, 10 blå, fast fin is med puddersnø, høye fine brøytekanter å støtte seg på. Du hører turbofemmern puste og jobbe, styrer med rumpa og kjenner hakka5'ene brøyter seg gjennom den løse snøen og finner feste i isen. Også ser du kjipulfene og bayerne står fast overalt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 11, 2007 Ohhhh, 10 blå, fast fin is med puddersnø, høye fine brøytekanter å støtte seg på. Du hører turbofemmern puste og jobbe, styrer med rumpa og kjenner hakka5'ene brøyter seg gjennom den løse snøen og finner feste i isen. Også ser du kjipulfene og bayerne står fast overalt... og så hekter du bilen i fonda, og så blir det masse jobb til oppretterne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 11, 2007 Jeg gjør ihvertfall når jeg ser denne filmen http://video.google.co.uk/videoplay?docid=-7043596927122837992&q=audi+rs2+snow&total=8&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0 :evil: Heyhhhhh .... det jo eg og Odden på tur i fjor jo :-) Legg merke til brøytebilen vi tar igjen i begynnelsen.. den låg i 75km/t :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 11, 2007 Her er forresten et klipp fra vi var på Sigdal på isbankjøring :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 11, 2007 Min første vinter med quattro - KLART jeg gleder meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 11, 2007 og så hekter du bilen i fonda, og så blir det masse jobb til oppretterne! Har jeg klart å unngå i 13år (bank i tastaturet). Men jeg har mått gå på innerskjermene mine med spett for å få ut snøen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 11, 2007 og så hekter du bilen i fonda, og så blir det masse jobb til oppretterne! Bare å ha litt respekt for quattroen så går det som regel bra. Har bare 2 vinter bak meg i quattro men enda ikke vært i grøfta med den, Nå skal det sies at hvordan det blir med glatta og 400+ hk og piggfrie 18" hakka rsi vet jeg ikke, så skal ikke mye utfordre bilen s¨å altfor masse i vinter:p Quattro er en hellig ting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 11, 2007 Avreise om 3 timer til München for å hente hjem Urquattro..... Klart jeg gleder meg til snøen kommer :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 11, 2007 Min første vinter med quattro - KLART jeg gleder meg! x2 ;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...