#1 Skrevet Oktober 11, 2007 Hei folkens! Tenkte jeg skulle fortelle dere om hvordan jeg ble kvitt mitt problem ang pulserende turbotrykk. Altså,min bil, A4 1.8 ts quattro 98-mod. Bilen ble chippet få dager etter kjøp,fungerte utmerket (powerchip.no) Kjørte sånn et halvt år,monterte bsr sportluftfilter kit.)tøff lyd) fungerte fortsatt fint. Kjørte på ferie og første fusket kom.bilen gikk i nødmodus 0.3 bar ladetrykk. Startet igjen dagen etterpå, like fin. Bilen begynte å bli verre og verre,stoppet nesten i lyskryss,tomgangen gikk opp og ned før den stabiliserte seg. Mixture adaptation feilkode,avlest med vag-com.slettet,kom aldri tilbake? Byttet N75,avlastningsventil,plugger,coiler,bensinfilter,målte bensintrykk,kjørte mange timer med online diagnose...ingenting,,,,møller skjønte heller ingen ting.. Ok,etter nøye gjennomgang fant jeg en stor sprekk i en slange på veivhusventilasjone nederst på blokka,venstre side,rett under innsuget(koster 200-300kr) Etter bytte ble tomgang bra,men ladetrykket pulserte voldsomt mellom 1.0 og 1.4bar fortsatt. Var egentlig sikker på spjeldhuset,men etter bytte av lmm,ble trykket dønn stabilt igjenn: rock : Håper dette kan være til hjelp hos dere som fortsatt har problemer... Mvh Geir. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...