Singelframe til Audi RS6!!

Anbefalte innlegg

Da er den klar fra Hofele, og til S6. 4B/C5.

audi_rs6_single_frame_01.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ligner på skoda octavia! alle disse ombyggings kittene ligner jo mer på octavia/petterbilt lastebiler enn på det de egentlig skal ligne på! og passformen er alltid dårlig! har tilgode å se en slik ombygging som er bra gjort og med bra passform! det eneste som er tøft når det gjelder slik ombygging er rett og slett å sette på hele fronten! dog vil det bli meget mye tilpassninger og sveising, men det blir nok bedre enn disse billig greiene her!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville gjerne sett et profil bilde jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

audi_a6_4b_single-frame_front_rs_04.jpg

se den snute fronten a! trenger ikke si at snute grill på volvo er stygt når man ser denne fronten!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker den bedre original ja...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser da ut som to helt forskjellige bilder det der da.. hvorav det øverste ser bedre ut..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser da ut som to helt forskjellige bilder det der da.. hvorav det øverste ser bedre ut..

det er hentet ifra siden til hofeler. og den ser ut som :shf:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du zoomer litt på bildene ser du bl.a at gjellene på siden av fangeren mangler på det første bildet, men er der på det bildet du postet.. Kunne jo være at de har kommet med en rs fanger v.2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du ser på hoved siden dems. under news. så ser du det er en lik som i første post! men når du går inn på produkt oversikten dems så er det bilde av den jeg postet! og så ser du under news igjen at det står at den har også kommet med pts sensorer! så det er nok samme greia, dog er den ene litt annerledes enn ferdig produktet som jeg linket til! uansett så ser det helt på trynet ut!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

audi_rs6_single_frame_01.jpg

jeg må nok rette på deg ben! det er gjeller på den øverste også!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Volvo V70 feeling over denne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

volvo_240.jpg fikk litt sånn volvo feeling over den fronten der!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

se den snute fronten a! trenger ikke si at snute grill på volvo er stygt når man ser denne fronten!

Alt dette blir jo rent subjektivt, men min dom er at fronten er litt kul forfra, men ser dessverre ut som en Scania snutebil fra siden. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt dette blir jo rent subjektivt, men min dom er at fronten er litt kul forfra, men ser dessverre ut som en Scania snutebil fra siden. ;)

Scania snutebil er jo tøft da! Riktig nok ikke med fire ringer i fronten...:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm...det var nå enormt kor negativt alt var i dag da. Skal se om eg kan få bilder av sida i morga..så Volvo diskusjonen kan fortsette!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser jo heilt fjøs ut. snakk om å ødelegge en bil. (bla bla smaken er som bla bla osv)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den fronten var bare helt for j**** stygg.. Som alle andre ettermonterings-singleframegriller, igrunn..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom du skal gå får denne så ville jeg vell satt på en "kattefanger" under den igjen. Ser bedre ut også tåler fangeren litt mer dersom du er uheldig å treffer en stein eller flaske på veien.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

her får man da facelift front og a2 syndromet ved å ikke kunne åpne panseret lenger da det er i ett stykke med fangeren!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å forsvare denne fronten..Denne har ikkje så lang snute som forgjengeren sine, dvs. A4/8E og A6/4B fra Hofele. Til dei bilene ble det laget litt lengre snute, for at dette skulle og passe USA utgavene, på denne er det ikkje gjort, men litt er det nok.

audi_rs6_single_frame_02.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heh, skulle framdeles sett et real life 90 grader bilde på den fronten.. ;)

Kunne vært vurdert til neste a6..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.