#1 Skrevet Oktober 11, 2007 Noen som kan bekrefte/avkrefte om trykkplate fra ABH-motor (S4 4.2) lar seg montere på svinghjulet til en femmer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 11, 2007 Ser dårlig ut det.. jeg måtte ta en tur ut i garasjen for å sjekke.. På første bilde her ser du ett 7A svinghjul, som jeg forutsetter at er rimelig likt med ett 20vt svinghjul i utforming: Her ser du utformingen på ett S6 v8 svinghjul: Når man legger en komplett orginal V8 clutch på ett 7A svinghjul ser det slik ut: Mvh. Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 11, 2007 Haha, ja, det der tror jeg nok man kan glemme rimelig godt.. Takk for at du gadd å sjekke! Apropos svinghjul, fikser det neste uke! Ok? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 11, 2007 Helt flott det du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...