#1 Skrevet Oktober 11, 2007 Hvordan er baklyktene på passat 3b festet/montert. Hvordan demontere enkelt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 11, 2007 4 muttere innvendig, tror det er 8 mm, kommer til fra oppbevaringsrommet i baggasjerommet. Litt vanskelig på høyre siden, men bøy bort litt plastikk, så går det greit. Må ha forlenger på skralla for å komme til. Skru ut disse, og ta ut lykta (kan vel sitte litt i pakningen..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 11, 2007 Går også an å ta ut disse "lommene" i oppbevaringsrommene på sidene, men dette anbefales ikke hvis du har tenkt å beholde dem. Jeg klarte i hvert fall ikke å redde festene på disse da jeg byttet lykter i min tidl. 3B... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 12, 2007 Ok.. Skal ut i garasjen å se nå. Må få de av å levere bilen til lakking.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...