#1 Skrevet Oktober 11, 2007 Har lyst å sote bakruta i NSX'en, og siden den er "litt" buet er eg ikke gira på å gjøre det sjøl. Noen som kan anbefale dyktige proffe folk som kan gjøre dette for meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 11, 2007 IDCO på forus! Opp bak BP bygget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 11, 2007 Ronny hos DEKORatøren, han er meget dyktig, og du får klubbrabatt. Du treffer han på 41239955 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 12, 2007 Muligens bedre med rabatter , men han skulle ha 8500 for min bil ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 23, 2007 Det va litt dyrt?? trur eg betalte 6 for a6n min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 23, 2007 Solskjerming og Reklame gjør vel og en goe jobb. (brukte de på A6`en for noen år tilbake) Men sist jeg sendte forespørsel fikk jeg som svar at de ikke hadde kapasitet til å ta på seg jobben (3 uker etter jeg sendte mailen) litt feil svar syns nå jeg da Kan jo hende det har roet seg nå da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...