#1 Skrevet September 1, 2004 Dette har jeg ikke sett før, denne er fra Canada og blir, som bildene viser, brukt til rally http://www.rallytt.com/ ( ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 1, 2004 Hvorfor ikke? Svintøff var den hvertfall!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 1, 2004 ikke rally men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 1, 2004 Hedde vært sjef med en TT WRC da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 1, 2004 Per: ble helt sjokkert! Trodde Arne laget tråden jeg! Moro å se noe annerledes! Ronny: langsmontert motor og 4WD funker litt bedre, hadde Audi hatt en slik coupe i dag hadde det vært noe. (har jo A4 coupe da, men blir litt stort og tung vel) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 1, 2004 Hva med denne konseptbilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 1, 2004 de HAR vel allerede laget Mars Pathfinder etter hva jeg har hørt :rolleyes: Men der ser du nå hvor tanklokket forsvant Arne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 1, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim Ronny: langsmontert motor og 4WD funker litt bedre, hadde Audi hatt en slik coupe i dag hadde det vært noe. (har jo A4 coupe da, men blir litt stort og tung vel) Tenkte som en erstatter for Octavia fra VAG. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 1, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim (har jo A4 coupe da, men blir litt stort og tung vel) A4 Coupe? Hvor??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 1, 2004 8E? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 1, 2004 Ja? Fremdeles ikke noen Coupe på markedet? Det nærmeste du kommer er en Cabrio med hardtop. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...